Mediafnasket gör Mcrepotage

rakar jag mig på morgonen så är jag skäggig på kvällen..............men som vanligt har jag hojen under ombyggnad.

(är bara en poser som säger sig vara biker)
(mekar mest 2takt......kan du inte göra film om kolvbyte?)

Om man ska få MVG så blir det mycket rövslickning. Finns inte många andra sätt idag...

gnällig? Jag har visserligen inte ställt av. Men jag avskyr att köra hoj när det regnar vilket det också har gjort sisådär ett par dagar nu. Lusten har inte riktigt infunnit sig heller..

Rövslickeri, mja kan man visa upp ett bra arbete så räcker det gott o väl för ett bra betyg.

Zam skrev:
Jag vet inte sen när det är 120sek/min, men annars såg det ju bra ut. 6min=0,1timme ->0,1h*100km/h=10km

Gör om, gör rätt!

Usch så pinsamt... Nu känner jag mig ännu mera bortgjord! Inte nog med att man snubblade på ett cykelställ och föll som en fura mitt på stan så måste man inse att man haft totalt hjärnsläpp och hävdat att det är 120 sek på en minut... HOST HOST! :rodnar :rodnar Förlåt, jag ska aldrig mera säga något, jag tror jag går och gömmer mig under en sten i ett decennium eller två... Ska jag tillägga att jag går lång matte, fysik och kemi och tredje året i gymnasiet?

FÖRLÅT! Jag känner mig väldigt dum, usch... :zpy

petterekman skrev:
Usch så pinsamt... Nu känner jag mig ännu mera bortgjord! Inte nog med att man snubblade på ett cykelställ och föll som en fura mitt på stan så måste man inse att man haft totalt hjärnsläpp och hävdat att det är 120 sek på en minut... HOST HOST! :rodnar :rodnar Förlåt, jag ska aldrig mera säga något, jag tror jag går och gömmer mig under en sten i ett decennium eller två... Ska jag tillägga att jag går lång matte, fysik och kemi och tredje året i gymnasiet?

det tycker jag du ska göra ! hålla på och räkna så där fel är ju inte acceptabelt

petterekman skrev:

Det var ju inte riktigt meningen att förstöra dig så, men du la upp en sån smashboll att jag inte kunde låta bli. sorry :hej

Vad vill du ha för fokus på filmen?
GSXR1100R ska filma ERFet på Knudan i morron. Du kanske kan "låna" hans film till ditt uppdrag :)

Min hjärna jobbar för fullt med att försöka få fram något vettig ide att göra ett repotage utav. Har fått massa bra tips, nu gäller det bara att komma fram till nåt.
Men men tanke på min förkylning så upptar den större delen av hjärnan bara snor just nu.. :sjuk

Heheheh =) Åk till västerås och gör en intervju med den där stackarn som är rullstolsburen och kämpar för att ta mc-kort ;o)

*EGO*

Bikerbitch skrev:
Min hjärna jobbar för fullt med att försöka få fram något vettig ide att göra ett repotage utav. Har fått massa bra tips, nu gäller det bara att komma fram till nåt.
Men men tanke på min förkylning så upptar den större delen av hjärnan bara snor just nu.. :sjuk

Du kan få filma mig: "Ett dygn med Tom, supermotardpilot". Du vinner säkert första pris i Canne med den titeln, jag är jättekändis ute i stora världen ser du...

Ett hemma-hos-reportage med hur jag fixar frukost (ostbågar och bärs), glor på tv, tar en dusch (x-rated film ?) och sedan går ut i garaget och mekar halva dagen, för att sedan gå in och beställa en phet pizza, lyfter lite skrot, tar en till bärs och sedan åker ut på lite blitzkrieg runt stan med min apläckra KTM (som just nu är på trimning, så jag behöver låna en läcker hoj att poza med ;) ).

Haha, vilka ideer ni har! Får nog se till att göra fler filmer sen under våren kanske.

Västerås, betalar du biljetten då? :)

Bikerbitch skrev:
Tack rara du, nej det är riktigt jobbigt. Men det går ju över nåndag

Du får väl köra en stark whiskykur ikväll, så ska du se att du mår mkt bättre i morron :p

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back