Medel och snabbturer i Sthlm

Jäklar vad sugen man var igår! Galet väder!

Min hoj är fortfarande på service så det blev ingen körning för min del men jag hjälpte en kawasaki-broder att starta sin hoj vid okq8 i Häggvik pga kasst batteri.

Jag körde till jobbet för första gången den här säsongen. Fungerade bra, 5 grader, torrt och fint.
Nya hojen var dock lite bängligare i trafiken än Tuonon.

Halloj alla glada! Jag bor i Kårsta o tänkte dra igång grillen kl 14:00 på lördag, alla som stannar bjuder jag på en korv o nåt att dricka. Om ni ändå är ute åker här krokarna, stanna till hos mig, sparka lite däck o ta en korv. Röbytorpsvägen 1 vid kårsta torg, ett gult hus. Välkomna!
Mvh
Fredrik

Drar iväg till rosen för lite frukost, tänkteta en tur i medeltempo efter det om nån är sugen å hänga på

Drar iväg till rosen för lite frukost, tänkteta en tur i medeltempo efter det om nån är sugen å hänga på

Men va fa...n, här har man hängt själv på rosen tidigt på mornarna, raggat körkollegor i lugna tråden samt råkat på JP på rosen utan hoj??? Sen missar man ditt morgoninlägg o brassar solo på eftermiddagen:3freak

Last edited:
Någon som ska ut och köra torsdag så vill jag tipsa om ett bra ställe att samlas.
Hojfiket på Skansbacken 4 vid Gullmarsplan. Funkar andra dagar också från kl 18 men nu på torsdag så öppnar vi redan kl 17 så ni hinner med en hamburgare eller en fika innan turen.

/Jocke

Några som vill träffas upp på rapidos imorrn och sen kanske kolla lite erbjudanden hos ett par handlare?
Sen ta en runda och klämma första räkmackan på rosen kanske? :yoparty

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...