Medel och snabbturer i Sthlm

Jäklar vad sugen man var igår! Galet väder!

Min hoj är fortfarande på service så det blev ingen körning för min del men jag hjälpte en kawasaki-broder att starta sin hoj vid okq8 i Häggvik pga kasst batteri.

Jag körde till jobbet för första gången den här säsongen. Fungerade bra, 5 grader, torrt och fint.
Nya hojen var dock lite bängligare i trafiken än Tuonon.

Halloj alla glada! Jag bor i Kårsta o tänkte dra igång grillen kl 14:00 på lördag, alla som stannar bjuder jag på en korv o nåt att dricka. Om ni ändå är ute åker här krokarna, stanna till hos mig, sparka lite däck o ta en korv. Röbytorpsvägen 1 vid kårsta torg, ett gult hus. Välkomna!
Mvh
Fredrik

Drar iväg till rosen för lite frukost, tänkteta en tur i medeltempo efter det om nån är sugen å hänga på

Drar iväg till rosen för lite frukost, tänkteta en tur i medeltempo efter det om nån är sugen å hänga på

Men va fa...n, här har man hängt själv på rosen tidigt på mornarna, raggat körkollegor i lugna tråden samt råkat på JP på rosen utan hoj??? Sen missar man ditt morgoninlägg o brassar solo på eftermiddagen:3freak

Last edited:
Någon som ska ut och köra torsdag så vill jag tipsa om ett bra ställe att samlas.
Hojfiket på Skansbacken 4 vid Gullmarsplan. Funkar andra dagar också från kl 18 men nu på torsdag så öppnar vi redan kl 17 så ni hinner med en hamburgare eller en fika innan turen.

/Jocke

Några som vill träffas upp på rapidos imorrn och sen kanske kolla lite erbjudanden hos ett par handlare?
Sen ta en runda och klämma första räkmackan på rosen kanske? :yoparty

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...