Medel och snabbturer i Sthlm

Jo, tänkte klä på mig stället nu ....

Idag är det onsdag och då är det väl ändå obligatoriskt att åka en runda med avslutning på sveavägen?

Kl 16 befinner jag mig iallafall på rosen och tar en kaffe, sen får man se vart det bär av.
Kör en svart R1:a och kommer ha en svart NIKE tröja på mig.
Joina dom som vill

Idag är det onsdag och då är det väl ändå obligatoriskt att åka en runda med avslutning på sveavägen?

Kl 16 befinner jag mig iallafall på rosen och tar en kaffe, sen får man se vart det bär av.
Kör en svart R1:a och kommer ha en svart NIKE tröja på mig.
Joina dom som vill

Vinter ute :va

Tjenare alla,

jag känner jag har noll koll på körningar i Stockholm. Vilka dagar och vart brukar folk ses för att köra?
Har själv hojen i Råcksta men jobbar på mosebacke och brukar ta hojen till jobb för köra lite efteråt.

Fått en sen säsongstart (förra helgen) men nu tänkte jag köra en sväng strax, gärna söder om stan.
Någon intresserad ?

Jag tänkte ta en tur (förslagsvis norrut, men är övertalningsbar) ikväll med målet att börja vid 16-17 tiden från Upplands Väsby. Tanken är att åka ganska fort (men inte mitt vanliga tempo eftersom jag sliter in nytt framdäck), ganska långt, med få/korta pauser.

Jag och LinKin rullar troligen ut senare idag. Söderrunda verkar vara the name of the game!

Du bör få ett mail när det kommer nya inlägg, det får i alla fall jag. Kolla skräpposten annars.
Imorgon är det tur från Skansbacken 4, Johanneshov.
missade helt detta inlägget hahaha.... hur ser man egentligen om det kommit ett nytt inlägg? =))

Lite dåligt drag i tråden.. någon som ska ut i helgen eller nått?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman