Medel för att rengöra aluminium?

Med risk för att avslöja min okunskap.
Vågar man använda ungsrengörning om man vill göra rent kylaren utvändigt på hojen?

Jag har lång slang och drar ut slangen genom porten bara. Jag TROR inte kompressorn fryser ihop av att stå igång några minuter i minusgrader.
Jag har fått en kompressor ( aldrig haft ngn ) kan man alltså baxa ut den i minusgrader tillfälligt och köra sodabläster i närmaste snödriva? Då lär jag köpa en DIRECCKTT

Jag har fått en kompressor ( aldrig haft ngn ) kan man alltså baxa ut den i minusgrader tillfälligt och köra sodabläster i närmaste snödriva? Då lär jag köpa en DIRECCKTT

Japp!
Om du kör mycket skarvsladd och låter kompressorn bli kall kan det dock hända att den inte orkar starta. Töm den helt på luft i så fall så orkar den dra igång och hinner få upp värmen innan den är full igen.

Japp!
Om du kör mycket skarvsladd och låter kompressorn bli kall kan det dock hända att den inte orkar starta. Töm den helt på luft i så fall så orkar den dra igång och hinner få upp värmen innan den är full igen.

Gäller bara om man köper en billig variant med kass konding :D ( efter 10 år på Julas Sopport & Service avd så vart man trött)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti