Medel för att rengöra aluminium?

Med risk för att avslöja min okunskap.
Vågar man använda ungsrengörning om man vill göra rent kylaren utvändigt på hojen?

Jag har lång slang och drar ut slangen genom porten bara. Jag TROR inte kompressorn fryser ihop av att stå igång några minuter i minusgrader.
Jag har fått en kompressor ( aldrig haft ngn ) kan man alltså baxa ut den i minusgrader tillfälligt och köra sodabläster i närmaste snödriva? Då lär jag köpa en DIRECCKTT

Jag har fått en kompressor ( aldrig haft ngn ) kan man alltså baxa ut den i minusgrader tillfälligt och köra sodabläster i närmaste snödriva? Då lär jag köpa en DIRECCKTT

Japp!
Om du kör mycket skarvsladd och låter kompressorn bli kall kan det dock hända att den inte orkar starta. Töm den helt på luft i så fall så orkar den dra igång och hinner få upp värmen innan den är full igen.

Japp!
Om du kör mycket skarvsladd och låter kompressorn bli kall kan det dock hända att den inte orkar starta. Töm den helt på luft i så fall så orkar den dra igång och hinner få upp värmen innan den är full igen.

Gäller bara om man köper en billig variant med kass konding :D ( efter 10 år på Julas Sopport & Service avd så vart man trött)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg