streetgixxer
FSRacing Supermoto/Trial
tjena, glimta till en tråd för ett tag sedan där de handla om ljuddämparullet i dämparen,
om man plockar bort det så får man inte bara högre ljud utan bättre effekt(stod de i tråden), hittar inte tråden, men kan detta va troligt? väldigt tveksamt?!
själv har ja kört ett tag utan ull pga att ja vart slö o inte införskaffat nytt
om man plockar bort det så får man inte bara högre ljud utan bättre effekt(stod de i tråden), hittar inte tråden, men kan detta va troligt? väldigt tveksamt?!
själv har ja kört ett tag utan ull pga att ja vart slö o inte införskaffat nytt


att det låter högre utan ull är ju ingen nyhet, frågan var ju om man kan få mer effekt av att plocka bort ullet,vilket man inte får,