McPolis körde olagligt!!!

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
En McPolis körde olagligt idag på Essingeleden strax innan avfartan mot fridhemsplan!

Han körde först utanför körfältet längst till höger och sen sicksackade mellan bilarna på sin bmw... Det är väl ändå inte tillåtet att köra på detta viset tänkte jag och tog hans regnr [aam505] om jag blir haffad när jag kör som han gjorde (varje gång det är kö i princip) så kanske man kan hänvisa till den Mc-polisen... :crash

Jävligt dålig stil iallafall.... Tänkte jag när jag satt i volvon och svettades... =(

/Zana

Klart man kör slom mellan bilarna när det är kö för att at sig fram! annars kan man lika gärna åka bil :D

Zana skrev:
En McPolis körde olagligt idag på Essingeleden strax innan avfartan mot fridhemsplan!

Han körde först utanför körfältet längst till höger och sen sicksackade mellan bilarna på sin bmw... Det är väl ändå inte tillåtet att köra på detta viset tänkte jag och tog hans regnr [aam505] om jag blir haffad när jag kör som han gjorde (varje gång det är kö i princip) så kanske man kan hänvisa till den Mc-polisen... :crash

Jävligt dålig stil iallafall.... Tänkte jag när jag satt i volvon och svettades... =(

/Zana

han är polis, han får göra så. Jagade han en bov så var det ju bara bra att han kom fram.

Du hade med gjort så om du varit mcgris.

750RR

De brukar göra så i sin yrkesutövning. Jag var en välartad gosse och körde snällt i köer och höll mitt spår ända tills den dag jag åkte tillsammans med några poliser för att dirigera trafik vid F16 (flygdagarna 2001). Sedan dess har jag lagt mig till med ett beteende som innebär; gena över cykelbanor och gångställen, göra U-svängar över spärrlinjer, köra för fort (alltid), tvärs över gräsmattor och refuger m.m.

Att kryssa i trafiken och köra om ute på vägrenen är bara blahblah det... :)

Re: Re: McPolis körde olagligt!!!

maverick_750rr skrev:
han är polis, han får göra så. Jagade han en bov så var det ju bara bra att han kom fram.

Du hade med gjort så om du varit mcgris.

750RR

Så om jag gör ett oväntat körfältsbyte och råkar köra över svinet, vad händer då?

Inte kunde väl jag vara berädd på att det kommer någon åkande mellan filerna utan sirener igång...

Fan skulle kört över fuckot... :rock

/Zzz...

Re: Re: Re: McPolis körde olagligt!!!

Zana skrev:
Så om jag gör ett oväntat körfältsbyte och råkar köra över svinet, vad händer då?

Inte kunde väl jag vara berädd på att det kommer någon åkande mellan filerna utan sirener igång...

/Zzz...

Varför skulle du kört över honom :confused: .

Det är väl klart som tusan att man kryssar lite mellan bilarna när man kör hoj :tummenupp .

Jag funderar på att skruva av backspeglarna bara för att de börjar ta i bilarna när man ska förbi. (Och ungefär där kanske man ska börja fundera på vad man håller på med..)

Bjorn N skrev:
Jag funderar på att skruva av backspeglarna bara för att de börjar ta i bilarna när man ska förbi. (Och ungefär där kanske man ska börja fundera på vad man håller på med..)

Helt rätt tänkt! :tummenupp

har man hoj så skall man inte sitta i köer... :fakta

Re: Re: Re: McPolis körde olagligt!!!

Zana skrev:

/Zzz...

Hur vet du att han är ett svin??
Var inte så snabb på att döma folk. Han kör ju iaf hoj....
Ditt tankesätt känns igen bland en massa bilister när man kör hoj. Tänk på det nästa gång du kör mellan bilar i köer. Nästa gång är det du som ligger där för att en bilist inte vill bli omkörd av ett mc-fucko, eller inte ser dig vid ett oväntat filbyte.

Last edited:
tror inte ironin fick fäste i mitt inlägg... Självklart är han säkert en riktigt nice kille, när han inte är snut...

=)

/Zana

TomK skrev:
De brukar göra så i sin yrkesutövning. Jag var en välartad gosse och körde snällt i köer och höll mitt spår ända tills den dag jag åkte tillsammans med några poliser för att dirigera trafik vid F16 (flygdagarna 2001). Sedan dess har jag lagt mig till med ett beteende som innebär; gena över cykelbanor och gångställen, göra U-svängar över spärrlinjer, köra för fort (alltid), tvärs över gräsmattor och refuger m.m.

Att kryssa i trafiken och köra om ute på vägrenen är bara blahblah det... :)

hehe, låter fint det :hihi

Zana skrev:

/Zana

Man säger att svenskar är tråkiga ? FEL !!
Kyliga ? ICKE !!
Tystlåtna ? NIX !!!

Avundsjuka ??, Så inåt helvete !!!

/Nicholas

Zana skrev:

/Zana

Nämen, körde en Polis för fort,,,och då satt du där och tyckte synd om Dig själv i Volvon..........HeHe, varför satt Du i VOLVO´n istället för att åka hoj?

Oj den tråden var riktigt gammal------------->såg det lite försent :banana

Last edited:
ÅÅÅ vilken gammal tråd... :) om man skriver i en gammal tråd är det inte bra ajabaja!! skriver man en ny tråd om nåt gammalt är det inte heller bra :va

:fyllisar :banana

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...