MCNs utlottning?

• Thread starter Thread starter Tommy.exe
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Dom flesta lottköparna här i sverige lär ju hänga här på SH, så för att skippa allt skitsnack och blåsningsmisstankar så hade du ju kunnat starta en tråd här på SH på en gång och förklarat läget redan vid första inställda dragningen.

Skapat en tråd här på SH, världens universum!!

Men nu är det på följande sätt:
-Har inget aktivt konto här på SH längre!!
-Har inget intresse av att deltaga i diskustioner här på SH längre, dock vart jag nu tvingad att skapa mig ett nytt login för att bemöta detta!!

Skapat en tråd här på SH, världens universum!!

Men nu är det på följande sätt:
-Har inget aktivt konto här på SH längre!!
-Har inget intresse av att deltaga i diskustioner här på SH längre, dock vart jag nu tvingad att skapa mig ett nytt login för att bemöta detta!!

Det uppskattas att det nu åtmindstonde förs en dialog. Det är ju ett antal månader sedan lottningen skulle ha varit klar, så du måste ju förstå att folk blir lite griniga?

Men kärnfrågan är ju: Vad händer nu?

devante in da house:
Jag har 10 lotter

GRATTIS!!!!!

Var det NÅGON som trodde att dom verkligen skulle vinna en Haybusa Turbo???? i så fall har jag prime beach front property i Arizona billigt.....

DP says: Men visst någon kanske vinner den tillslut, min gissning någon i "familjen"...

Att du tror att MCN skulle riskera sitt rykte genom att manipulera lottningen (det är dom som drar vinnaren) visar inte direkt på ngn vidare intelligens i från din sida - men det kanske inte behövs när man endast är ute för att göra sig rolig på andras bekostnad!!

Det uppskattas att det nu åtmindstonde förs en dialog. Det är ju ett antal månader sedan lottningen skulle ha varit klar, så du måste ju förstå att folk blir lite griniga?

Men kärnfrågan är ju: Vad händer nu?

Vi hade förhoppningen att utlottningen skulle vart klar för länge sedan, men har även sen dag ett vidhållit att den inte kommer att ske förräns ett vissta antal lotter är sålda!!

Mer info kommer inom mycket kort på den www.xxxxxxxxxx.net sida som man inte får prata om här på dubbelmoralens forum!!

Att skjuta upp en utlottning månadsvis är lurendrejeri.

Och du känner till dom förutsättningar som gäller för detta lotteri??

Bra där "Skrotnisse"!!

Var du ironisk där? :hihi

Dubbel ironisk faktiskt!! :pannkyss

För mer info rörande detta lotteri vänligen sänd ett e-mail till: hayabusalotteriet@live.se

Ha en trevlig vår & sommar SH medlemmar!! :tummenupp

END of STORY...

Last edited:
Sista ordet har givits Patrik och är det sista som sägs i detta ämne framöver.

I med att kontot är temporärt, så tas det bort.

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...