Tommy.exe
Guest
Jo det var ju så att MCN skulle lotta ut en hayabusaturbo.
Någon som vet något om något?
Någon som vet något om något?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Japp, jag köpte en lott. Den skulle lottas ut, utlottningen blev inställd pga för få sålda lotter och skulle senare lottas ut i januari. Ingen utlottning blev det. Har mailat och skickat sms till FÜRSTENHOFF som inte verkar vilja veta av detta.
Så jag äger nu mer en liten del i den hojen eller nåt.

Maila GR eller MCN kanske?

devante in da house:
Jag har 10 lotter
GRATTIS!!!!!
Var det NÅGON som trodde att dom verkligen skulle vinna en Haybusa Turbo???? i så fall har jag prime beach front property i Arizona billigt.....
DP says: Men visst någon kanske vinner den tillslut, min gissning någon i "familjen"...
Vad kostade en lott?![]()
Det kanske inte är ett bedrägeri, men det hela påminner starkt om det jävla strulet det alltid var runt dom där filmerna som producerades.
Först ser man till att en idé har bärighet, att alla led funkar, sedan drar man igång.
Nu har man sålt 400 lotter, frågan är då, lotterna man ska få som kompensation, tas dom av dom osålda 600, eller trycks det upp ytterligare 400 lotter?
Det finns ett hederligt sätt och ett... tveksamt sätt att göra det på!
Till trådskaparen och andra nyfikna, deltagare som icke deltagare!!
NEJ, det rör sig INTE om ngn form av blåsning vilket torde vara ganska självklart för alla om man ser till vad vi skulle förlora vid ett sådant scenario!!
Vi har haft en webkille som gjort om vår gamla websida men som tyvärr har satt oss i en situation som gör att vi inte förräns den 1 april kan öppna vår sida igen, därav så har ingen fortsatt försäljning av lotter skett eller utlottning av motorcykeln genomförts!!
ALLA!! som fram tills dess datum köpt en eller flera lotter kommer pga detta kompenseras i från vår sida med att få dubbelt så många lotter som dom betalt för (dock maximalt 5 stycken per person) - och utlottningen kommer att ske till 100% så fort som kvarvarande lotter är sålda, en utlottning som kommer att genomföras av MCN som utlovat!!
Så tyvärr "V-Kamikaze" och andra som så gärna vill att detta skall vara ett sk bedrägeri mm så kommer ni även att i fortsättningen få fantisera om just detta och inget annat - till er andra så ber vi om ursäkt för situationen och önskar er lycka till när väl utlottningen sker!!
Mvh,
Patrik Fürstenhoff.
Vart hittar ni dessa odugliga webdesigners som hela tiden ställer till det för er?
Här på SH, duktiga på att snacka & saluföra sig, men extremt dåliga på att leverera en produkt som dom t.o.m fått betalt för!!

Här på SH, duktiga på att snacka & saluföra sig, men extremt dåliga på att leverera en produkt som dom t.o.m fått betalt för!!
Var det NÅGON som trodde att dom verkligen skulle vinna en Haybusa Turbo???? i så fall har jag prime beach front property i Arizona billigt.....

|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |