MCmässan

Lördag, tåg upp..pendel till mässan, retur via gamla stan å ex-antal öl... Åsså inte missa sista tåget hem. Då blir de parkbänk å vifta bort duvorna :D :D :D

11 st hojfreak från den beryktade mc-sektion från jobbet rullar upp på Lördag:tummenupp

Får se ifall man känner igen er utan gimpsuits på. :D Jag siktar på att hovra runt RC8R, RSV4 och 1198. :näsblod

/J

Jag siktar på att torrbryta allt som finns utan att bli bortförd och inspärrad:tummenupp
Nya rsv millen ligger risigt till :D

Får se ifall man känner igen er utan gimpsuits på. :D Jag siktar på att hovra runt RC8R, RSV4 och 1198. :näsblod

/J

Var på mässan idag, och RSV4 fanns tyvärr inte på plats, men de andra du nämner fanns.

/J

Aprilia har ingen monter alls på mässan i år:huvet :mad:
Sjukt med tanke på nya modellen de släpper!!:gnissla

jag tycker Mcmässan inte va nån höjdare faktiskt. de va väl utställningen som lockade lite. smockat med folk vare iallafall. :)

Ja undrar vilket musikinstrument dom tänkte på när dom formade ljuddämparnapå nya Gixxer 1000 ???? :confused:
Tror Hondans mini-trumpeter va minst fula :D :D :D

Snart dags att gå ut och :fyllisar

Mmmmm, RC8:an satt man riktigt, riktigt bra på, och det är den absolut hårdaste sporthojen just nu.
Duccen kändes....lång? 848:an i vitt skulle inte sitta fel alls, rätt "rimlig" prislapp på den med, i sammanhanget nästan prisvärd.

Bakläxa på trök-yamaha, en R1:a på podie, torrbryt denied...

KTM:s super adventure triggar köpsug varenda gång man ställer sig på fotpinnarna på den, skall man konvertera till grusäventyrare? Det lockar...

/J

Vad var detta för minimässa? var fanns aprilia,benelli,mc-börsen? och varför hade inte alla generalagenter fullt program ? saknade nya suzuki gladius.
Buell hade ju också bara ett litet axplock av sitt modellprogram (tråkigt)
Men det var som vanligt skitkul att vara där:)

Tyckte mässan var bra även fast den var mindre än tidigare. Lika intressant som förra året att kika in i Biltema-montern och se vad dom hade för nyheter att bjuda på!

Mässan var okey i "märkeshallen" fast det fattades en del leverantörer och hojar. I "tillbehörshallen" var väl dom enda som var nåt å ha (se) Hojdäck och Sportscam. Och va f..n har alla dessa glasögonputsande och skoputsande drägg på mcmässor å göra:mad:

Hayabusan i dom grå/silverfärgerna fick gamla minnen att återvända:tummenupp

Mässan var okey i "märkeshallen" fast det fattades en del leverantörer och hojar. I "tillbehörshallen" var väl dom enda som var nåt å ha (se) Hojdäck och Sportscam. Och va f..n har alla dessa glasögonputsande och skoputsande drägg på mcmässor å göra:mad:

Hayabusan i dom grå/silverfärgerna fick gamla minnen att återvända:tummenupp

Vadårå :galen putsade glasögon ......

Kunde inte låta bli :D

Bifogat

• Nu då.JPG
    Nu då.JPG
    9.8 KB · Visningar: 72
Mmmmm, RC8:an satt man riktigt, riktigt bra på, och det är den absolut hårdaste sporthojen just nu.
Duccen kändes....lång? 848:an i vitt skulle inte sitta fel alls, rätt "rimlig" prislapp på den med, i sammanhanget nästan prisvärd.

Bakläxa på trök-yamaha, en R1:a på podie, torrbryt denied...

KTM:s super adventure triggar köpsug varenda gång man ställer sig på fotpinnarna på den, skall man konvertera till grusäventyrare? Det lockar...

/J

Jag var på och touchade sidokåpan på r1:an bara för att det stod rör ej.... är
man outlaw så är man:D
RC8:an kändes lite B med de där konstiga plast puckarna på tanken annars så satt man riktigt bra på den:tummenupp

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8