MCmässan

Lördag, tåg upp..pendel till mässan, retur via gamla stan å ex-antal öl... Åsså inte missa sista tåget hem. Då blir de parkbänk å vifta bort duvorna :D :D :D

11 st hojfreak från den beryktade mc-sektion från jobbet rullar upp på Lördag:tummenupp

Får se ifall man känner igen er utan gimpsuits på. :D Jag siktar på att hovra runt RC8R, RSV4 och 1198. :näsblod

/J

Jag siktar på att torrbryta allt som finns utan att bli bortförd och inspärrad:tummenupp
Nya rsv millen ligger risigt till :D

Får se ifall man känner igen er utan gimpsuits på. :D Jag siktar på att hovra runt RC8R, RSV4 och 1198. :näsblod

/J

Var på mässan idag, och RSV4 fanns tyvärr inte på plats, men de andra du nämner fanns.

/J

Aprilia har ingen monter alls på mässan i år:huvet :mad:
Sjukt med tanke på nya modellen de släpper!!:gnissla

jag tycker Mcmässan inte va nån höjdare faktiskt. de va väl utställningen som lockade lite. smockat med folk vare iallafall. :)

Ja undrar vilket musikinstrument dom tänkte på när dom formade ljuddämparnapå nya Gixxer 1000 ???? :confused:
Tror Hondans mini-trumpeter va minst fula :D :D :D

Snart dags att gå ut och :fyllisar

Mmmmm, RC8:an satt man riktigt, riktigt bra på, och det är den absolut hårdaste sporthojen just nu.
Duccen kändes....lång? 848:an i vitt skulle inte sitta fel alls, rätt "rimlig" prislapp på den med, i sammanhanget nästan prisvärd.

Bakläxa på trök-yamaha, en R1:a på podie, torrbryt denied...

KTM:s super adventure triggar köpsug varenda gång man ställer sig på fotpinnarna på den, skall man konvertera till grusäventyrare? Det lockar...

/J

Vad var detta för minimässa? var fanns aprilia,benelli,mc-börsen? och varför hade inte alla generalagenter fullt program ? saknade nya suzuki gladius.
Buell hade ju också bara ett litet axplock av sitt modellprogram (tråkigt)
Men det var som vanligt skitkul att vara där:)

Tyckte mässan var bra även fast den var mindre än tidigare. Lika intressant som förra året att kika in i Biltema-montern och se vad dom hade för nyheter att bjuda på!

Mässan var okey i "märkeshallen" fast det fattades en del leverantörer och hojar. I "tillbehörshallen" var väl dom enda som var nåt å ha (se) Hojdäck och Sportscam. Och va f..n har alla dessa glasögonputsande och skoputsande drägg på mcmässor å göra:mad:

Hayabusan i dom grå/silverfärgerna fick gamla minnen att återvända:tummenupp

Mässan var okey i "märkeshallen" fast det fattades en del leverantörer och hojar. I "tillbehörshallen" var väl dom enda som var nåt å ha (se) Hojdäck och Sportscam. Och va f..n har alla dessa glasögonputsande och skoputsande drägg på mcmässor å göra:mad:

Hayabusan i dom grå/silverfärgerna fick gamla minnen att återvända:tummenupp

Vadårå :galen putsade glasögon ......

Kunde inte låta bli :D

Bifogat

• Nu då.JPG
    Nu då.JPG
    9.8 KB · Visningar: 72
Mmmmm, RC8:an satt man riktigt, riktigt bra på, och det är den absolut hårdaste sporthojen just nu.
Duccen kändes....lång? 848:an i vitt skulle inte sitta fel alls, rätt "rimlig" prislapp på den med, i sammanhanget nästan prisvärd.

Bakläxa på trök-yamaha, en R1:a på podie, torrbryt denied...

KTM:s super adventure triggar köpsug varenda gång man ställer sig på fotpinnarna på den, skall man konvertera till grusäventyrare? Det lockar...

/J

Jag var på och touchade sidokåpan på r1:an bara för att det stod rör ej.... är
man outlaw så är man:D
RC8:an kändes lite B med de där konstiga plast puckarna på tanken annars så satt man riktigt bra på den:tummenupp

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna