Mck Vilse-Skånevårenturen 2008-19 april

Morsning korsning, det blir till att skrapa rutorna på hojen innan man åker iväg. Låt solen göra sitt så blir det kanonväder om ngn timme:yoparty Ses om en stund.

Morsning korsning, det blir till att skrapa rutorna på hojen innan man åker iväg. Låt solen göra sitt så blir det kanonväder om ngn timme:yoparty Ses om en stund.

Om du kör Goldwing behöver du väl inte skrapa rutorna? har väl värmeslingor i rutorna, gumpvärme, handvärme osv?

jag mår toppen, även jag tog en öl igår. :) tur man tål mycket nu när man är vuxen :)

haha ja kanske blev lite för många öl, men jag kör på det som alla onyktra säger när dom blir tagna av kustbevakningen när dom frågar "hur mycket öl har du druckit?" "ah, 2 öl", "bara 2 öl, det verkar som om du har druckit mer än 2 öl" "ja 2 öl, 50 cl, men om vi räknar 33 cl så blir det nästan 4" haha

haha ja kanske blev lite för många öl, men jag kör på det som alla onyktra säger när dom blir tagna av kustbevakningen när dom frågar "hur mycket öl har du druckit?" "ah, 2 öl", "bara 2 öl, det verkar som om du har druckit mer än 2 öl" "ja 2 öl, 50 cl, men om vi räknar 33 cl så blir det nästan 4" haha
Ska du med så säg vilken grupp du ska köra i så ska jag hålla mig borta från den. :tummenupp

Vilken underbar dag att stå inne och jobba på:yoparty

:gråta
Hoppas ni får en superdag och att alla kommer hem som dem lämnade, bara lite tröttare :)

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...