Mck Vilse-Skånevårenturen 2008-19 april

Vill tacka för en trevlig skånerunda. Vi hade tur med vädret :tummenupp. Tyvärr kom jag och 5 andra bort från gruppen. Där var ju så många hojar i Båstad :va

Tack för rundan idag, 22 mil cordkörning blev det nog. :va :hihi

@ Wonderwizard: det höll hela vägen hem. ;)

Vill tacka för en trevlig skånerunda. Vi hade tur med vädret :tummenupp. Tyvärr kom jag och 5 andra bort från gruppen. Där var ju så många hojar i Båstad :va
Var ni rejält vilse?

För det kom en 6-7 hojar som såg vilsna ut farandes utanför jobbet innan...på limhamn:hihi

Tack för en mkt härlig dag med mycket sol och ljuvliga dofter :fart (bönderna måste vetat att vi skulle ut så de jävlades med oss)

Efter att verkligen ha kommit vilse i båstad (måste varit den goda maten..slurp) så slöt vi upp med en annan grupp men lite väl nöjda med tempot så blev vi 5st i klippan som tog oss ner till sydligare breddgrader med våra :hojraket

Nu en man hemma mycket nöjd, trött & sliten...med ett stort smile :D

ja tack för turen, ont i röven har man iallafall :)

en tomta sa att någon körde o krascha? confirm

Last edited:
Hemma till sist.... Vilket väder vi hade, va....:tummenupp
Hoppas att jag inte gjorde er allt för vilse, även om jag hörde att vissa kom bort i båstad....
Skäll på han som bvar framför er, som blev av med er...
Hoppas att ni fick en bra tur i alla fall:pannkyss

Fan, nu missade man nåt känns d som...:näsblod

det kan man lugnt säga!!!:yoparty

tack alla för en helt fantastisk tur!!! så jävla gött väder och så fruktansvärt bra kurviga vägar!:yoparty och ett extra tack till alla som stod ut med mig och min 125:a:D ses nästa år, då förhoppningsvis med riktig hoj!:tummenupp

Gött väder då!:yoparty :yoparty

Tack för en mycket trevlig tillställning! :klappar

Hoppas det löser sig med plastskadorna för dig med blå retta.. För väl att du klarade dig själv till 100 procent också. :tummenupp

en tomta sa att någon körde o krascha? confirm

vilken grupp? i vår grupp (Jkays) trodde alla att tewdie (tror jag det var/att han kallar sig) hade kraschat men det visade sig att han kört och tankat istället:D

Får tacka för en trevlig runda. :yoparty (även om inte jkay börna)

det kan man lugnt säga!!!:yoparty

tack alla för en helt fantastisk tur!!! så jävla gött väder och så fruktansvärt bra kurviga vägar!:yoparty och ett extra tack till alla som stod ut med mig och min 125:a:D ses nästa år, då förhoppningsvis med riktig hoj!:tummenupp

Vadå nästa år? :va Blir väl fler rundor iår, säsongen har ju bara börjat.

Vadå nästa år? :va Blir väl fler rundor iår, säsongen har ju bara börjat.

jojo, men nu tänkte jag nästa skånevårentur:) liksom säga "ses nästa år" till alla som var med på rundan eftersom jag knappast lär träffa alla samtidigt förrän nästa runda, om ens det;) självkart ska det köras mer i år!:yoparty

jojo, men nu tänkte jag nästa skånevårentur:) liksom säga "ses nästa år" till alla som var med på rundan eftersom jag knappast lär träffa alla samtidigt förrän nästa runda, om ens det;) självkart ska det köras mer i år!:yoparty

Och förhoppningsvis fortsätter vilse gänget att ordna mer än en runda per år. :tummenupp

Tack för turen.. vi klara oss ganska bra från vilsetur idag ju ;P skumt...

in med lite bilder sen grabbar, å tjejerna me..

Tack för en riktig trevlig runda MCK Vilse! Superbt arrangerat! :Bugar

@bushido: Hamnade bakom dig på väg från Eslöv och såg att du hade fått sällskap på vägen. :tummenupp

@sajklan: Var det du och din kompis som stannat till på motorvägen mot Lund? Vad hände? Kom själv lite väl fort så jag hann inte riktigt stanna. :) Jag hoppas det ordnade sig, vad det nu var.

Last edited:
Måste tacka för en sjukt kul runda här med. Vi kom i alla fall duktigt vilse flera gånger, samt körde totalt nästan 29mil (så nog har vi hittat nya vägar nånstans :D )

Har ont överallt men längtar redan efter nästa runda....

Är det inte dags att ni sätter ett datum snart så man kan skriva upp sig?? :va

Kommer lägga ut foton under en senare länk.

NU ÖLLLL! :yoparty

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...