Mck Vilse-Skånevårenturen 2008-19 april

tjena fartdåren....gick rundan bra?
jag skuggade dig hela vägen :hojsmilie .. så nu vet jag vart vi ska köra...muahahahaha

Ha...du skuggade mig....NOT!! Var körde jag då va va va va va vavavavava?! :arsele

Jag tjörde ifrån daj fullständigt! :tungan Dessutom tog jag bara en luftare himmavid! :hihi

Ha...du skuggade mig....NOT!! Var körde jag då va va va va va vavavavava?! :arsele

Jag tjörde ifrån daj fullständigt! :tungan Dessutom tog jag bara en luftare himmavid! :hihi

HeHe... kolla alltid 2ggr över axeln din... när du minst anar det e jag där med kameran och GPS:en och plottar in rundan..sen säljer jag den på svarta marknaden till högstbjudande intressenter
muahahahahahahahaha //(Dr No)

HeHe... kolla alltid 2ggr över axeln din... när du minst anar det e jag där med kameran och GPS:en och plottar in rundan..sen säljer jag den på svarta marknaden till högstbjudande intressenter
muahahahahahahahaha //(Dr No)

Du menar alltså, att om priset är det rätta, så kan man få möjlighet att köra vilse redan innan den officiella rundan körs? :confused:

jag smälter bara han gör en liten blinkning med ögat, du vet en flörtblinkning
är inte så svårflörtad :rodnar

Men ÅÅÅH va sliskigt äkklitt! :mad: NÄ, jag är inte sur för att våren sprider känslor. JA, jag är en grinig gammal gubbe som inte har egen...chey att kroma! :mad:

Men annars är jag glad! :)

Såja.. Nu är hojen 100mils servad! Redo för Vilserundan alltså!

JA, marCus.. Den håller innu! Din kawa däremot, den kändes lite vinglig och konstig i de höga varven :va

Du menar alltså, att om priset är det rätta, så kan man få möjlighet att köra vilse redan innan den officiella rundan körs? :confused:

Javisst e d så :)

Men att öva vilsekörning på egen hand är nog inget jag rekomenderar. För att klara av detta krävs det många års erfarenhet. Dessutom behöver man en RIKTIGT bra körlärare när man tar sig an denna mycket avancerade körning. Som tur e har vi ju denna grandiosa möjlighet att få träffa dessa körlärare den 19:e...

Den som söker, han ska finna.. lr hur sär man?

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti