Mck Vilse-Skånevårenturen 2008-19 april

Ja, eller en passagerare som är snäll och talar om när det körs fel :D :pannkyss

Ja ja, den där klantigheten kommer väl till pass när man vill ha en ny rakapparat och "råkar" tappa sin gamla i golvet så den är bortom all räddning :mad: :gnissla

Ja har ett svagt minne att vi var inn epå en ica parkering förra rundan.. men ja kan ha fel, vad vet jag... ses på vilseturen:tuttar

Sol i Tjockhult med... :rolleyes:

Bifogar rundningsmärke....

Bifogat

• DSC01424.JPG
    DSC01424.JPG
    55.1 KB · Visningar: 33
Hehehehe!! :D

Jahapp....har vi en frivillig som ställer upp som Reisleiter? Celliboy bangar ur! :mad:

Jag är ej jävel på att delegera, men då vill jag åka längst bak i ledet och den som svänger fel i en korsning får jag lov att skjuta:)

hmm :rolleyes:

Kom igen grabbar, ni "kacklar" ju värre än ett par kärringar :-p....riktigt offtopic!

När är sista anmälningsdag? Lite svårt att köra hoj utan hoj, väntar på leveransen som ska komma i slutet av april.

Sista anmälning typ 10 sekunder innan vi lämnar Da Mack In Eslöv:tummenupp

Kom igen grabbar, ni "kacklar" ju värre än ett par kärringar :-p....riktigt offtopic!

När är sista anmälningsdag? Lite svårt att köra hoj utan hoj, väntar på leveransen som ska komma i slutet av april.

Tur jag är MAN då och ryter mer. :D

Anmälningsdag? Hrrrrm de blir väl när matsedeln kommer upp...............o sedan ner.....eller så. :)

Äh, du är bara avundsjuk! :mad:

Due...du kan anmäla dig på plats om du vill...men räkna inte med mat då.
Maten kommer att komma upp så fort jag har ett menyförslag och pris. :)

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka