MCK Vilse Skånevårenturen™ -09 Redux

ska köra på knutstop på dagen men tittar gärna in på kvällen :D

Annars får vi hitta en annan dag som kan passa fler..trevligt med nya människor.Lite att käka och snacka skit o dricka för dom som vill det...Kanske ska försöka styra upp något???Du får gärna rodda det!!!!!:tummenupp :tummenupp

Annars får vi hitta en annan dag som kan passa fler..trevligt med nya människor.Lite att käka och snacka skit o dricka för dom som vill det...Kanske ska försöka styra upp något???Du får gärna rodda det!!!!!:tummenupp :tummenupp

hahah ska ja rodda ihop en grill kväll hos er? :P ja kan höra runt lite om nån e intresserad

ska köra på knutstop på dagen men tittar gärna in på kvällen :D

Så du ska med köra den 30:e ;)

Du, Izor o Henriksson är rätt roliga, satan va ni stack från eslöv innan, jag fastnade i rondellen vid statoil pga. satans slötanter :huvet kom ifatt er vid gårdstånga sen försvann ni på motorvägen igen, min hoj går fan inte att köra med i 200+ när det blåser som det gjorde då, blev helt slut i kroppen av att försöka hålla mig kvar på hojen så pallade fan inte jaga er ti slut :brinnerup

Så du ska med köra den 30:e ;)

Du, Izor o Henriksson är rätt roliga, satan va ni stack från eslöv innan, jag fastnade i rondellen vid statoil pga. satans slötanter :huvet kom ifatt er vid gårdstånga sen försvann ni på motorvägen igen, min hoj går fan inte att köra med i 200+ när det blåser som det gjorde då, blev helt slut i kroppen av att försöka hålla mig kvar på hojen så pallade fan inte jaga er ti slut :brinnerup

haha ja vi hade ju lite bråttom :P

Vem va ängelholmarna (?) som hade bildat egen grupp, som va inblandade i den totala förvirringen vid en av avåkningarna?:)
//Hannes som inte fattade nånting när han väl stannade för att upplysa personen 6 hojar bakåt att han tappat gruppen:gnissla (tack för infon btw, sjukt att ni hade mer koll på läget än vad ngn i vår grupp hade:D)

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025