MCK Vilse Skånevårenturen™ -09 Redux

hahahhahaha .. vilken kille. Min nya idol. Håller ni inte med tjejer?
Idol vette tusan. Men jäkligt rolig var han :hihi

Det värsta är ju att han till viss del har rätt med, tjejer är ofta svårare att tillfredsställa pga att de har så jäkla mycket annat de tänker på/funderar över/svårt att slappna av.............Att många sen inte vågar snacka om hur de vill ha det gör ju inte saken bättre :död

Ärligt talat. Har han fel???
Till viss del ;)
G-punkten är inget vidare svårt att hitta på tjejer. Alla är dock olika känsliga där så inte alltid det ger den reaktionen man vill ha ;) Har sen tjejen svårt att slappna av/tänkte på annat osv så får man troligen inte alls den reaktionen man vill ha :rolleyes:

Last edited:
Pappan passerar dotterns sovrum när hon ligger o leker med sin dildo.
-Va i helvete gör du undrar pappan.
-Det ser du väl snäser hon, jag är 30 år och ogift så något måste jag väl få.

Senare går hon förbi tv:n där pappan sitter med några öl och hennes dildo.
-Men vad gör du frågar dottern.
-Hurså, jag tar en pilser med min svärson...:va

Har sen tjejen svårt att slappna av/tänkte på annat osv så får man troligen inte alls den reaktionen man vill ha :rolleyes:

Men varför ska ni behöva tänka på massa annat för?
Får man en "uppgift" så ska man ju koncentrera sig på den och inte ligga o fundera på om man glömde stänga av kaffebryggaren eller vad det kommer bli för väder och massa annat trams.

Får man en "uppgift" så ska man ju koncentrera sig på den och inte ligga o fundera på om man glömde stänga av kaffebryggaren eller vad det kommer bli för väder och massa annat trams.

OM vi nu gör det så beror det på att vi har långtråkigt....

Och har man långtråkigt får man säga något till killen, annars får man fasiken skylla sig själva :hihi

Det är banne mig på tiden tjejer vågar ta ansvar för sin egen njutning och inte bara lägga allt ansvar på killen :mattias

Tänk vilka välutbildade killar vi skulle haft om alla kvinnor bara kunnat säga vad som är bra och vad som är dåligt......:yoparty

Last edited:
Last edited:

Det ligger i generna vännen.

Idol vette tusan. Men jäkligt rolig var han :hihi

Det värsta är ju att han till viss del har rätt med, tjejer är ofta svårare att tillfredsställa pga att de har så jäkla mycket annat de tänker på/funderar över/svårt att slappna av.............Att många sen inte vågar snacka om hur de vill ha det gör ju inte saken bättre :död

Till viss del ;)
G-punkten är inget vidare svårt att hitta på tjejer. Alla är dock olika känsliga där så inte alltid det ger den reaktionen man vill ha ;) Har sen tjejen svårt att slappna av/tänkte på annat osv så får man troligen inte alls den reaktionen man vill ha :rolleyes:

Sexualundervisning på hög nivå!

Ord!!

Men var lite mer aktiv istället då!

Och har man långtråkigt får man säga något till killen, annars får man fasiken skylla sig själva :hihi

Det är banne mig på tiden tjejer vågar ta ansvar för sin egen njutning och inte bara lägga allt ansvar på killen :mattias

Tänk vilka välutbildade killar vi skulle sagt om alla kvinnor bara kunnat säga vad som är bra och vad som är dåligt......:yoparty

väldigt bra svar! :tummenupp

Men var lite mer aktiv istället då!

ORD!

kan med säkerhet säga att killar uppskattar det 100 ggr mer när tjejer visar vad dom vill och tar lite mer kontroll istället för att förvänta sig att alla killar är tankeläsare och vet precis vad den tjejen man är med gillar.

Tänk vilka välutbildade killar vi skulle sagt om alla kvinnor bara kunnat säga vad som är bra och vad som är dåligt......:yoparty

Jag har absolut inget att klaga på.. och jag heller inga problem att säga vad jag tycker... som sagt...

ORD!

kan med säkerhet säga att killar uppskattar det 100 ggr mer när tjejer visar vad dom vill och tar lite mer kontroll istället för att förvänta sig att alla killar är tankeläsare och vet precis vad den tjejen man är med gillar.

Den dagen man inte engagerar sig så bör man nog ägna sig åt annat istället...

Last edited:
DET gösse lilla har du ingen aning om .. :hihi

Du kanske är en riktig vildkatta i sängen!? Det vet jag iofs ingenting om... än.

ORD!

Du är inte så dassig i huvudet iaf... särskilt med tanke på din otroligt höga ålder. :hihi

Den dagen man inte engagerar sig så bör man nog ägna sig åt annat istället...

Som knyppling då eller!?

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma