MCK Vilse Skånevårenturen™ -09 Redux

så tuppfan ligger risigt till kan jag ju säga...

haha :)

Äh, gnäll om sträckan va?! ni ligger lååångt i lä när Jönköpingsbor, Kungälvare och Waggerydare kommer hit för rundans skull! :D

På vilket sätt hamnar dessa utanför kategorin folk som har mer än 1 timma till startplatsen ? :va

(Det var just folk som har längre sträcka att köra som jag riktade min fråga till)

Hittar på... de e nått man gör med något som inte redan finns... :tummenupp

Åhå... öh.... öuhm.. så det du säger egentligen är att.... "han" i själva verket är en "hon"..:tuttar . och att det är därför han inte hittar på han.. okej:tummenupp .. hade jag ingen aning om...hm..

Stackare.. undrar om han vet om det själv..:huvet :huvet

GSXR_KILLER PIZZABUFFÉ
Blindstyre... PM !!! :mattias

hahahah tack för att ni bara tror snusk om mig!! :arsele :hihi
Nej då, jag kan tänka mig en hel del annat med...... :krama

... och att det är därför han inte hittar på han.. okej:tummenupp..:huvet :huvet
Blir isf "hittar på honom" :)

va fan e d för brudar du träffar?
Inga vanliga då mao... Han får ju nästan varje dag.... :rofl

Last edited:
Tur man inte är från kristianstad från början då.

Är från en by ca 2 mil norr om.

Men jag kan intyga att den satans tuppen är en morronpigg fan......

Tockajävel

Efter att ha läst ikapp vad ni har svammlat om så måste jag säga att namnet Vilse passar förbaskat bra. Inte många som hittar till PM knappen och skicka sin matbeställning rätt :brinnerup

PM = Privatmeddelande och inte PostaMera :hihi

Efter att ha läst ikapp vad ni har svammlat om så måste jag säga att namnet Vilse passar förbaskat bra. Inte många som hittar till PM knappen och skicka sin matbeställning rätt :brinnerup

PM = Privatmeddelande och inte PostaMera :hihi
Rätt kul om vi tillämpat LHS-läroplanen och bara tagit med beställningarna som kom rätt väg.

"Varför får inte jag nån mat?!?! Bajs, jag skrev juh i tråden juh.. Det var ingen som berättade för mig att jag skulle PM:a"

Får mig att tänka på föredraget jag var på igår om ungdomsbrottslighet och om Polisens förebyggande arbete.
Farbror blå (egentligen var det en pågajävel) berättade att dagens ungdom (sorry, jag drar alla över en kam nu) är riktigt riktigt duktiga på att veta vilka rättigheter dom har. "Jag får visst stå här och du kan inte göra ett skit åt det, snutjävel", "Jag kan ladda ner hur mycket från nätet som helst och ingen kommer att kunna straffa mig för det"
När polisen sen frågar dem, jaha, och vad har du för skyldigheter i samhället då? Då ser dom ut som fågelholkar, "Skyldigheter!?!???!?" :eek: :va "Vad menar du nu?"

Rätt kul om vi tillämpat LHS-läroplanen och bara tagit med beställningarna som kom rätt väg.

"Varför får inte jag nån mat?!?! Bajs, jag skrev juh i tråden juh.. Det var ingen som berättade för mig att jag skulle PM:a"

Får mig att tänka på föredraget jag var på igår om ungdomsbrottslighet och om Polisens förebyggande arbete.
Farbror blå (egentligen var det en pågajävel) berättade att dagens ungdom (sorry, jag drar alla över en kam nu) är riktigt riktigt duktiga på att veta vilka rättigheter dom har. "Jag får visst stå här och du kan inte göra ett skit åt det, snutjävel", "Jag kan ladda ner hur mycket från nätet som helst och ingen kommer att kunna straffa mig för det"
När polisen sen frågar dem, jaha, och vad har du för skyldigheter i samhället då? Då ser dom ut som fågelholkar, "Skyldigheter!?!???!?" :eek: :va "Vad menar du nu?"

Alla är duktiga på att veta vad de har rätt till men inte vad de har för skyldigheter :3freak

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!