MCK Vilse Skånevårenturen™ -09 Redux

Kom du förbi, men det lär ju inte bli en ST4. Den verkar inget för min del, men jag kan ju alltid prova din. Kanske blir jag såld, eller så? ;)

Såld? Det tror jag inte. Den är förvisso kul och lite speciell (man ser den inte så ofta), men i grund och botten så har den två hjul, en motor, tank, ett styre och en sadel, precis som alla andra hojar har. ;)

Till och med den hoj du ska hämta hem efter polisen undersökt den verkar ha ovanstående attribut. :hihi

Hade stannat till o tankat intill motorvägen.
Sen när jag ska på igen så gasar jag upp, ser ingen 90 skylt nånstans så jag tror ju såklart att det är 110 som gäller.
efter en liten bit ser jag en grå vålvo bakom mig som börjar blinka. tänker att det är lika bra o stanna.
mätte mig på en snitthastighet på 130 km/h på en sträcka av 1,3 km.

Ska dit senare o kolla hur fan den 90-skylten sitter. jag kollade ju så att det va fritt att köra ut på motorvägen.

Edit: finns det någon möjlighet att få tag på filmen dom spelade in på mig?
hade varit en kul souvenir.

Last edited:
Såld? Det tror jag inte. Den är förvisso kul och lite speciell (man ser den inte så ofta), men i grund och botten så har den två hjul, en motor, tank, ett styre och en sadel, precis som alla andra hojar har. ;)

Till och med den hoj du ska hämta hem efter polisen undersökt den verkar ha ovanstående attribut. :hihi

Jouvars attributen finns där allt! Gäller ju att försöka bärga sig för att använda gasen för mycket. Risken finns att man wheelar oförtrutet och hamnar på backen. O de vill man ju inte! :D

Ni börjar slöa till med inläggen :7peta

Slänger in en historia :hihi

En mexikan som hade rånat en bank i Laredo anhölls några dagar senare på en livligt trafikerad gata.
Sheriffen kunde ingen spanska och rånaren talade inte engelska, så sheriffen bad en förbipasserande mexikan tolka.
Sedan tryckte han pistolen mot rånarens mage och sa till tolken:
- Fråga honom om han rånade banken i Laredo.
Tolken:
- Han säger att han rånade banken:
Sheriffen:
- Säg till honom att jag kommer att skjuta honom om han inte talar om var pengarna finns.
Svetten strömmade nedför bankrånarens ansikte och han stammade på spanska till tolken:
- Be honom att inte skjuta, jag har hustru och fyra barn hemma. Pengarna ligger i brunnen bakom mitt hus.
Tolken översatte:
- Han säger att han inte är rädd för dig och din stora trut och att du gärna får skjuta om du törs!

mmm jag vet hur mycket du hade sett framemot att träffa mig men va inte ledsen det kommer fler ggr jag lovar. :krama

Hahahaha...självförtroendet är det inget fel på men Money är min. så pallra dig! :mad:

...eller inte det nä. *ängel* :hihi

:tungan :hihi

Last edited:
Nåt att le åt så här på Annandag Påsk..

Om ditt arbete känns tråkigt, motigt o allmänt jävligt och du är nära en depression. Gör då såhär:

När du åker hem från arbetet stanna då till på närmaste apotek.
Gå in och köp en stjärttermometer av märket Johnsson & Johnsson.
Öppna förpackningen och läs texten *denna termometer är personligen utprovad av våra kontrollanter......

Blunda och rabbla tyst för dig själv minst fem gånger *Tack Gode Gud att jag inte jobbar som kontrollant på Johnsson & Johnsson*

O vips inser du att ditt jobb trots allt inte är så hemskt

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...