MCK Vilse Skånevårenturen™ -09 Redux

Så, nu har även jag och Oas rekat rundan och har hittat mååååånga favoritsträckor! Den klasssiskt långa sträckan har ju alla som favvo men den lite mindre sträckan satt som en fläskläpp!

Asså, fy fan......kommer en svepande höger utför och sen vrider vägen sig i dalen och klättrar upp mot krönet och så ser man inte var vägen svänger :gnissla (går den höger eller vänster...jag satsar på hög... FAN VÄNSTER!)!!

Tonvis med grus så jag bytte styre och satte på nabbahjul istället. :gnissla

(Dessutom skarp förövning för mig att ha bakpååkare på långtur)
Ja det är ju riktig bergochdalbana på några partier:tummenupp
Sista halvan knäcker :mattias
Jag blir lite orolig, jag har rekat en del av rundan idag och jag känner inte igen mig alls i era beskrivningar. :confused:
Fi fan va vi ska köra vilse :hihi
DET kan jag däremot skriva under på! Fan vad många vägar det fanns att välja mellan, fick provköra en hel del innan jag hamnade rätt. Nu vet jag också att vissa av dem slutar i tomma intet. :hihi
Jag måste köra sträckan jag inte hann med till Påsk, annars kommer jag aldrig hem igen. :näsblod

Mmmmm...! Me like! :banana
Tycker att det är en sjysst runda överlag. Många skojiga partier och inte så värst många transportsträckor. :)

Låter mycket bra.

Jag blir lite orolig, jag har rekat en del av rundan idag och jag känner inte igen mig alls i era beskrivningar. :confused:

DET kan jag däremot skriva under på! Fan vad många vägar det fanns att välja mellan, fick provköra en hel del innan jag hamnade rätt. Nu vet jag också att vissa av dem slutar i tomma intet. :hihi
Jag måste köra sträckan jag inte hann med till Påsk, annars kommer jag aldrig hem igen. :näsblod

Hmmm! Kan detta innebära att ni är vilse redan!? Ska man kanske ha med sig lite extra matsäck ifall vi hamnar lite fel.

Last edited:

Du...då är det hög tid att hitta rätt på kartan igen. Jag hittade mååånga skojiga sträckor som var inritade. Eller ni har gett mig fel karta?! :gnissla

Nu blir jag orolig men förstår begreppet vilseturer:rolleyes:

jag e som ett barn på julaftons morgon :D

Hmmm jag med kommer inte tomten snart:rofl
Satt och skrattade för mig själv i bilen hem:hihi

Last edited:
Krickan ville ha sitt däck som han beställde för ngn vecka sedan bytt idag, o snäll som man e (jobbar på däckfirma) körde vi upp till mitt jobb för att byta.

men när man ändå håller på o ska byta däck, speciellt bakdäck.
varför inte använda det gamla däcket & göra en instruktionsvideo hur man lägger en fet burnout.

JKAY ... denna video e gjord med dig i våra tankar.. puss på dig
o titta & lär

Tack Henke som filma :tummenupp

klicka på HQ för att se filmen

[YOUTUBE-ID]yjMsOAtQeD0 [/YOUTUBE-ID]

Krickan ville ha sitt däck som han beställde för ngn vecka sedan bytt idag, o snäll som man e (jobbar på däckfirma) körde vi upp till mitt jobb för att byta.

men när man ändå håller på o ska byta däck, speciellt bakdäck.
varför inte använda det gamla däcket & göra en instruktionsvideo hur man lägger en fet burnout.

JKAY ... denna video e gjord med dig i våra tankar.. puss på dig
o titta & lär

Tack Henke som filma :tummenupp

klicka på HQ för att se filmen

[YOUTUBE-ID]yjMsOAtQeD0 [/YOUTUBE-ID]

Vad JKAY kan skatta sig lycklig som har såna omtänksamma vänner som han har...:rofl :tummenupp :banana :yoparty :tuttar

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...