MCK Vilse - SH Pub - Helsingborg 071116

Nu e det nära..
men tror jag ska hinna bli frisk från min hemska förkylning:)
ses på fredag :yoparty

nu e man tillbaka på denna sidan av klotet igen.. jag kollar i löpet av kvällen om jag kommer som en eller två personer (är lite skitzofren som ni vet)

En fråga när skulle man komma om man inte skulle äta??? :öl (hittade inte tråden förens idag...:gnissla ) sen om ngn känner för o ha en extra på soffan/golvet/sängen så säg till...:brynad :fyllisar

Last edited:
En fråga när skulle man komma om man inte skulle äta??? :öl (hittade inte tråden förens idag...:gnissla ) sen om ngn känner för o ha en extra på soffan/golvet/sängen så säg till...:brynad :fyllisar

Du får ju lov att komma när du vill men kommer du för tidigt då klagar tjejerna! :tungan :D

Dyk upp när du vill....blir det under tiden vi äter så får du helt enkelt sitta och vänta tills vi är klara! :)

Har skickat Pm till chefen så får vi se om det är försent med maten eller inte.. i värsta fall får vi svänga inom en tjolle o ta en körv.

Singel? Yepp!

Du får ju lov att komma när du vill men kommer du för tidigt då klagar tjejerna! :tungan :D

Dyk upp när du vill....blir det under tiden vi äter så får du helt enkelt sitta och vänta tills vi är klara! :)

:hoppskrat ja det ligger ngt i det...:rofl :hihi

sitta o vänta? ICKE det blir tjyvstart i baren...:yoparty :öl :fyllisar :banana

ska försöka få med ngr fler bikers "här borta ifrån" :rock

o ni grabbs som käkar va bussiga o lämna ngr brudar till oss eftersläntare...:gnissla :tuttar :yoparty

Lämna några...tror du jag är dum eller?! :hihi Konkurrans är inte bra...:D

Ni är välkomna! :yoparty

hepp...ja som TÄNKTE ta med ngr brudar...inte det då....:D :tungan

varför se det som konkurrans??? man delar väll broderligt?? :yoparty :gnissla :tuttar

*danke*

Jasså...ta med...jamendåså (Varför sa du inte det i första andetaget?!) då *host* kan du komma bland dom första. :D

Dela..jo, det har du nog rätt i.....eller i alla fall uppdelningen av dem. :tungan

:fyllisar :öl :rock

...sen på lördag mår man :zpy

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...