MCK Vilse - SH Pub - Helsingborg 071116

Va snäll o skicka hem Ove efter 14:e pilsnern. Gossen är lite klen, behöver vila o vet inte alltid sitt eget bästa!

Första inlägget efter hemkomsten...

Supertack för en underbar kväll tillsammans..

Detta måste vi göra om.

Drottningen Hälsar och tackar för samlaget.. samtalen. menar jag.

Last edited:
Va snäll o skicka hem Ove efter 14:e pilsnern. Gossen är lite klen, behöver vila o vet inte alltid sitt eget bästa!

Jag följde honom hem till min dörr :hihi o jag ska sova nu......:fyllisar

Första inlägget efter hemkomsten...

Supertack för en underbar kväll tillsammans..

Detta måste vi göra om.

Drottningen Hälsar och tackar för samlaget.. samtalen. menar jag.

Det sammma!! Jag hade trevligt med henne.....:hihi

Last edited:
Så jävla full man blev då!!!!!!!!!!!!!!!!

Fr3dag och jag kan som vanligt inte kontrollera mitt spritintag (en fredagsåkomma då man är jävligt trött, ja det är min ursäkt :) ), jävla amatör,sorry för det....hoppas ingen tog allt för stor skada.

Fram tills det att spriten tog över hade jag kul i alla fall så det vill jag passa på att tacka för :)

Sov gott..................för det gör jag

Roligt o få träffa alla igen. Hoppas de blir fler gånger o att man inte måste göra något dan efter:huvet .Villa ju SUPA till de :öl. Jag lyckades iaf ta lite dåliga bilder på de härliga gänget:)

Bifogat

• DSC00624.JPG
    DSC00624.JPG
    134 KB · Visningar: 84
  • DSC00625.JPG
    DSC00625.JPG
    141.3 KB · Visningar: 89
  • DSC00626.JPG
    DSC00626.JPG
    139.7 KB · Visningar: 80
  • DSC00634.JPG
    DSC00634.JPG
    130.9 KB · Visningar: 97
  • DSC00628.JPG
    DSC00628.JPG
    128 KB · Visningar: 75
Last edited:
Roligt o få träffa alla igen. Hoppas de blir fler gånger o att man inte måste göra något dan efter:huvet .Villa ju SUPA till de :öl. Jag lyckades iaf ta lite dåliga bilder på de härliga gänget:)

Jag hade hoppats på att se bilder där Jkay + Maverick dansar topless på bordet eller nått. Detta var ju högst anständiga bilder. VAR ÄR SKANDALBILDER? Bilderna som gör att snacket går dagen efter, vem hånglade med vem, vem däckade först, vem gick hem med vem...

Tack för en toppenkväll allihopa, tusen tack Micke för att du fixar o ordnar så att vi ska få kul!

( Jkay du är förlåten för att du tafsar på mig... :smasha:D)

Tack för en toppenkväll allihopa, tusen tack Micke för att du fixar o ordnar så att vi ska få kul!

Förlåten?! Tror jag inte ett dyft på! :D

Tack alla för en rolig kväll. Kul att se er igen... MED kläder, annars springer ni ju runt i bara skinnet. :tungan
Bilder...dom kommer när jag har vaknat till igen...:hihi

Gött!

Tack för en himla trevlig kväll!:bow

Kul att återse flera bekanta ansikten (Jörgen :rolleyes: ) och en del nya är inte fel det heller. Nästa gång så får de f-n visa annat än boll o klubbsport på tv-apparaterna...

Nu e man uppe o hoppar, pigg som en lärka.... :trött

Jag hade hoppats på att se bilder där Jkay + Maverick dansar topless på bordet eller nått. Detta var ju högst anständiga bilder. VAR ÄR SKANDALBILDER? Bilderna som gör att snacket går dagen efter, vem hånglade med vem, vem däckade först, vem gick hem med vem...

jag gick hem med Mavve.... :tungan

eller snarare, vi hade taxi. Tackar Drottningen :krama

Jag skickade en tanke och en bild på min Irish Coffe till dig, blev du inte glad för den?

I övrig så gick jag hem med Tingeling (vi hånglade dessutom), Kungen hem med Drottingen, BT med Sara (Boffen ville gå med BT men fick inte), ww med Malin, Busis med Miss Bumblebee, Banditfredde med Caroline, Ove med Siwan (och JKay tydligen), *Superlight* med Ducati Girl.

Putte Liten gick hem själv.

Det man kan fundera över är, gick Be-Be hem med Hojbrud och lyckades Brink_R1 få till det på nåt annat ställe än O´Learys och sitter 4 x Kuazimodo fortfarande kvar där? :va

Så länga ni uppskattar det och har kul kommer jag fortsätta arrangera. Jag tycker själv det är väldigt kul att träffas även utan skinnställ.

Tack till alla som dök upp och tack till Blacktriple för förfesten. :svepaenromåcolasmiley

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...