GTS Micke
En som skänkt pengar till ny server.
Maverick_ou812 skrev:ett fikastopp är inplanerat, skall bara kolla så dom har öppet. Rundan kommer att ta 3- 4 timmar men den slingrar sig genom mellanskåne så det går nog bra att bryta om det behövs.
Ordf. MCK Vilse
Jag är sugen på att åka idag men har planerat annat. så jag åker kanske med till fika stoppet, var blir det?
Micke
ja lovar ska inte klota den lovar
O att ja la mc:n igen (igår= drog full gas utanför mitonga o fick bakvagns sladd) det va bara för att ja skulle testa om folket som varnat mig verkligen hade rätt i att det e jävligt halt att dra på nu m kalla däck på kallt väglag....dom hade helt rätt...men inte kan man lita på folk utan att testa själv först....eller.... 

)

, man får kanske ta en paus i körandet
Jaja, men skoj var det! Jag kör gärna med fler gånger! Bra med avslut på Sjöborakan också
Framhjulsfetesläppet Urban strax innan Lyngby fick dock hjärtat att placera sig i höjd med öronen
Puh, det var f-n nära, glad att inget möte dök upp när jag slickade dikeskanten i mötande fil och att framhjulet fann fäste precis när jag kolla efter ett lämplig ställe att landa på...