Video Mc video blog - test - feedback?

mkii

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2012
Hoj
Suzuki GSXR 750 2008
Hade tänk o ge mig in i detta o testa lite, testade en setup idag o skulle behöva lite feedback på saker som, Kameravinklar, Ljudkvalite och hur i hela fridens namn får jag mitt monoljud och mixas till sterio?

Får be om ursäkt för att ja är förkyld i klippet, testade utrustningen bara för o se om det blev något o ha överhuvudtaget, inget direkt ämne o prata om utan mer bara trams prat

https://www.youtube.com/watch?v=ByZrEvwEeT4&feature=youtu.be

Om du vill ge dig in i detta är det nog läge att gå internationellt och prata engelska. Den svenska "marknaden" är alldeles för liten/ointresserad.

Det lät bra!
Lär dig köra på bakhjulet och testa olika hojar så ska du nog få in lite annonsintäkter. :tummenupp

Om du vill ge dig in i detta är det nog läge att gå internationellt och prata engelska. Den svenska "marknaden" är alldeles för liten/ointresserad.

Det lät bra!
Lär dig köra på bakhjulet och testa olika hojar så ska du nog få in lite annonsintäkter. :tummenupp

Självklart! engelska ska de bli :) första gången jag testade uppsättningen, men hur i helvete gör jag mono till sterio? Är väldigt besviken på att det inte gjorde det automatiskt, sjuktstörande för mig som lyssnade på det i efterhand med hörlurar och det bara låter på vänster sida.

Köra på bakhjulet har jag bara gjort över krön, den brukar resa sig från 150-200 och uppåt, vilket nog är ganska farliga bakhjulsåka på landsvägarna i sverige hehe

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti