Video Mc video blog - test - feedback?

mkii

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2012
Hoj
Suzuki GSXR 750 2008
Hade tänk o ge mig in i detta o testa lite, testade en setup idag o skulle behöva lite feedback på saker som, Kameravinklar, Ljudkvalite och hur i hela fridens namn får jag mitt monoljud och mixas till sterio?

Får be om ursäkt för att ja är förkyld i klippet, testade utrustningen bara för o se om det blev något o ha överhuvudtaget, inget direkt ämne o prata om utan mer bara trams prat

https://www.youtube.com/watch?v=ByZrEvwEeT4&feature=youtu.be

Om du vill ge dig in i detta är det nog läge att gå internationellt och prata engelska. Den svenska "marknaden" är alldeles för liten/ointresserad.

Det lät bra!
Lär dig köra på bakhjulet och testa olika hojar så ska du nog få in lite annonsintäkter. :tummenupp

Om du vill ge dig in i detta är det nog läge att gå internationellt och prata engelska. Den svenska "marknaden" är alldeles för liten/ointresserad.

Det lät bra!
Lär dig köra på bakhjulet och testa olika hojar så ska du nog få in lite annonsintäkter. :tummenupp

Självklart! engelska ska de bli :) första gången jag testade uppsättningen, men hur i helvete gör jag mono till sterio? Är väldigt besviken på att det inte gjorde det automatiskt, sjuktstörande för mig som lyssnade på det i efterhand med hörlurar och det bara låter på vänster sida.

Köra på bakhjulet har jag bara gjort över krön, den brukar resa sig från 150-200 och uppåt, vilket nog är ganska farliga bakhjulsåka på landsvägarna i sverige hehe

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back