Video Mc video blog - test - feedback?

mkii

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2012
Hoj
Suzuki GSXR 750 2008
Hade tänk o ge mig in i detta o testa lite, testade en setup idag o skulle behöva lite feedback på saker som, Kameravinklar, Ljudkvalite och hur i hela fridens namn får jag mitt monoljud och mixas till sterio?

Får be om ursäkt för att ja är förkyld i klippet, testade utrustningen bara för o se om det blev något o ha överhuvudtaget, inget direkt ämne o prata om utan mer bara trams prat

https://www.youtube.com/watch?v=ByZrEvwEeT4&feature=youtu.be

Om du vill ge dig in i detta är det nog läge att gå internationellt och prata engelska. Den svenska "marknaden" är alldeles för liten/ointresserad.

Det lät bra!
Lär dig köra på bakhjulet och testa olika hojar så ska du nog få in lite annonsintäkter. :tummenupp

Om du vill ge dig in i detta är det nog läge att gå internationellt och prata engelska. Den svenska "marknaden" är alldeles för liten/ointresserad.

Det lät bra!
Lär dig köra på bakhjulet och testa olika hojar så ska du nog få in lite annonsintäkter. :tummenupp

Självklart! engelska ska de bli :) första gången jag testade uppsättningen, men hur i helvete gör jag mono till sterio? Är väldigt besviken på att det inte gjorde det automatiskt, sjuktstörande för mig som lyssnade på det i efterhand med hörlurar och det bara låter på vänster sida.

Köra på bakhjulet har jag bara gjort över krön, den brukar resa sig från 150-200 och uppåt, vilket nog är ganska farliga bakhjulsåka på landsvägarna i sverige hehe

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back