Mc vid Max

Sedis

Har nog gått vilse...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 - 06=)
Hej på er!

Idag var jag och flickvännen och käkade på Max, kan meddela att det var väldigt gott. Till min norrländska glädje så såg jag 4 motorcyklar till där som åkte en stund efter att vi kommit dit. Såg dessa cyklar vid Almenäs senare på kvällen. En Suzuki, en R1, En Buell och en till av något märke.

Kanske var några härifrån? Bara lite nyfiken!

Sedis

Sedis skrev:
2324603 Hej på er!

Idag var jag och flickvännen och käkade på Max, kan meddela att det var väldigt gott. Till min norrländska glädje så såg jag 4 motorcyklar till där som åkte en stund efter att vi kommit dit. Såg dessa cyklar vid Almenäs senare på kvällen. En Suzuki, en R1, En Buell och en till av något märke.

Kanske var några härifrån? Bara lite nyfiken!

Sedis

hej hopp, det var vi som käkade lite mellan körningen o badet: ):):)

Den andra cykeln var oxo en Suzuki av äldre modell, alla är medlemmar på SH
2 tjejer o 2 killar, finfina vägar runt Borås :Bugar

Trevligt!

Vilka vägar körde ni då? Alltid kul med tips, har inte kört så mycket här runt omkring själv!

Sedis

Sedis skrev:
2325572 Trevligt!

Vilka vägar körde ni då? Alltid kul med tips, har inte kört så mycket här runt omkring själv!

Sedis

Jag har inte kört så mycket runt Borås just, Vi körde bara från Alingsås till Lygnared (badet) o sedan blev vi hungriga o beslutade oss för lite burgare innan vi åkte till Almenäs: ):):) för mer bad!

Jag har tillbringat dagen hos min mamma i Sandared och är minst sagt besviken :gnissla

På sträckan efter 30 slutar så har det inte varit ett enda framhjulslyft på hela dagen,skäms!!

Tom mamma tycker att det är dåligt och hävdar att det var bättre förra året.

*/ ?>
Back