Tjena, jag letar efter en mc-verkstad i Örebro som kan göra en service på min Street Triple. Snön har ju försvunnit och om någon månad borde Tekniska förvaltningen ge sig ut med sina sopmaskiner för att sopa bort gruset, så jag tänkte försöka få den servad tills säsongen börjar. Grejen är att jag hittar väldigt få mc-verkstäder i Örebro med omnejd. När jag letar efter saker som verkstäder så brukar jag gå på rekommendation så man slipper tråkigheter men ingen av mina vänner kör hoj så det går inte den här gången.
Carlbarks MC finns ju i Kumla men de sysslar ju inte med Triumph, men man kan kanske höra med de i alla fall om jag inte hittar något annat som låter bättre. Jag slipper ju gärna att ta en tur till Kungliga Hufvudstaden för att få den servad.
Carlbarks MC finns ju i Kumla men de sysslar ju inte med Triumph, men man kan kanske höra med de i alla fall om jag inte hittar något annat som låter bättre. Jag slipper ju gärna att ta en tur till Kungliga Hufvudstaden för att få den servad.