MC Varuhuset!!!

behave77

Krossa knarket! Sälj det i bitar!
Gick med
23 Aug 2009
Hoj
R1-09,KTM 450 EXC-08, Suzuki GSXr 1000 K6
Jaha! än en gång har mcvaruhuset visat att man tar hand om sina trogna kunder! finns inte en handlare som kommer i närheten av servicen man får där!!!
Jag handlar för ganska mycket per år å då är det jävligt skönt att man får bra service, och eftersom jag är trogen mcvaruhuset så har det genererat i bra rabatter! alltid kanon uppställning från verkstan när man inte orkar eller inte har tid! Alltid super service från kläder och reservdelar när det är panik! Alltid färdig prutat när man ska handla hoj.

Vissa går in köper en skruv eller bränner upp till Happaranda å köper en yamma för att den va 5 tuss billigare där och sen kommer till verkstan och förväntar sig topp service och företräde i kön bara för att man har en yamma eller Honda! funkar inte så handlar om att ge och ta och detta har gjort att jag i längden sparat många tusen lappar på att vara mcvaruhuset trogen ist för att hora runt bland alla mc firmor å jaga billigare priser!

JAG är sjukt nöjd hur dom behandlar mig som kund, och speciellt efter dagens kanon snabba hjälp:tummenupp

Själv stod jag och väntade med ett par Dainesegandskar i kassan i 5 minuter medans personalen packade upp varor och stirrade i datorn allt vad de kunde. Var iofs bra, den var 900 billigare på fc-moto. Man undrar varför de har kölappar.

Den där bakslick snubben som jobbar på kundmottagningen verkstan har vart jvligt dryg mot mig ett par ggr. Säger bara honda city halva priset föfaan :p (jobbar inte där).

kul att du e nöjd. tyvärr kan jag inte säga detsamma om AVA där jag handlade min hoj. visst allt gick som smort fram tills jag pyntat o hämtat hojen, men sen..... suck suck..... de har fan noll koll på kundservice.

nästa hoj blir ett annat märke såvida jag inte hittar nåt annat ställe att serva hojen på

kul att du e nöjd. tyvärr kan jag inte säga detsamma om AVA där jag handlade min hoj. visst allt gick som smort fram tills jag pyntat o hämtat hojen, men sen..... suck suck..... de har fan noll koll på kundservice.

nästa hoj blir ett annat märke såvida jag inte hittar nåt annat ställe att serva hojen på

Prova att serva hojen på Örby MC.

jag har fått riktigt nice bemötande och service av Örby MC, tackar! sambon var nöjd när han varit på Hela hojen! på ava har dom varit dryga ett par gånger.. kan väl bero på personalens dagsform kanske men det är kul när man blir glad och nöjd, man blir lixom förvånad på nåt vis..

jag har fått riktigt nice bemötande och service av Örby MC, tackar! sambon var nöjd när han varit på Hela hojen! på ava har dom varit dryga ett par gånger.. kan väl bero på personalens dagsform kanske men det är kul när man blir glad och nöjd, man blir lixom förvånad på nåt vis..

Har också servat/bytt delar hos Örby Mc! Jag är riktigt nöjd! Verkar vara grabbar som gillar sitt jobb (Danny framför allt!). Grymt bra kundbemötande, hjälpsamma och snabba!

Kan varm rekommendera andra! :tummenupp

Vad jag hört skall MCBolaget vara riktigt bra på Kawasaki.

Har alltid fått förstklassigt bemötande på MC-varuhuset. :)

Den bästa av säljarna på personlig utrustning är Olov, om ni frågar mig. Kan kanske ha att göra med att han fått sälja minst fyra kompletta uppsättningar utrustning till mig på fem år... :) Han är nog föräldraledig nu.

Har alltid fått förstklassigt bemötande på MC-varuhuset. :)

Den bästa av säljarna på personlig utrustning är Olov, om ni frågar mig. Kan kanske ha att göra med att han fått sälja minst fyra kompletta uppsättningar utrustning till mig på fem år... :) Han är nog föräldraledig nu.

Du är helt galen. Jag är bäst av säljarna. Även fast jag slutat.

Själv stod jag och väntade med ett par Dainesegandskar i kassan i 5 minuter medans personalen packade upp varor och stirrade i datorn allt vad de kunde. Var iofs bra, den var 900 billigare på fc-moto. Man undrar varför de har kölappar.

Pcis, var säker Ove. Jag skulle gett dig mjukglass och massage.

Jag gick runt på MC Varuhuset för två somrar sen och provade utrustning, bytte storlekar, vände och vred på prylarna och hämtade olika grejer till och från provhytten. Just det, JAG gjorde det. Allt medan personalen stod och tuggade tuggummi och pratade mat och minnen med varandra...:brinnerup Det blev MC Boden som fick sälja en komplett utrustning istället. Där möttes jag av ett glatt HEJ!:) när jag klev över tröskeln! :tummenupp

Vad jag hört skall MCBolaget vara riktigt bra på Kawasaki.

Gör all min service där :) Hjälper väl till lite att jag jobbar 700 m bort också :D

Vet inte om de är extra bra på just kawa, men jag har fått utmärkt bemötande av personalen den gången jag var där.

De är auktoriserade för Kawa och jag blir alltid trevligt bemött även när de är stressade. Hjälper väl till att man själv alltid ser till att ha gott om tid och inte förväntar sig att de ska släppa allt på stört. Får alltid bra service.

Back