MC Varuhuset!!!

Jag gick runt på MC Varuhuset för två somrar sen och provade utrustning, bytte storlekar, vände och vred på prylarna och hämtade olika grejer till och från provhytten. Just det, JAG gjorde det. Allt medan personalen stod och tuggade tuggummi och pratade mat och minnen med varandra...:brinnerup Det blev MC Boden som fick sälja en komplett utrustning istället. Där möttes jag av ett glatt HEJ!:) när jag klev över tröskeln! :tummenupp

Jävla stil, jag föredrar oxå säljare som kommer fram så fort man stiger innanför dörren och följer dig runt i butiken hela tiden. :mad:

Gör all min service där :) Hjälper väl till lite att jag jobbar 700 m bort också :D

De är auktoriserade för Kawa och jag blir alltid trevligt bemött även när de är stressade. Hjälper väl till att man själv alltid ser till att ha gott om tid och inte förväntar sig att de ska släppa allt på stört. Får alltid bra service.
Ja men du är ju chey ju, grabbarna vill ju plussa pointsen...:tuttar

Eller så köper man sakerna på Roffes/raceway och fixar det själv så slipper man betala hutlösa priser.
Låter ingen annan röra min hoj.

jag har fått riktigt nice bemötande och service av Örby MC, tackar! sambon var nöjd när han varit på Hela hojen! på ava har dom varit dryga ett par gånger.. kan väl bero på personalens dagsform kanske men det är kul när man blir glad och nöjd, man blir lixom förvånad på nåt vis..

En av killarna på Örby MC hjälpte mej när jag hade problem med å komma på varför man inte kunna få ett kopplingshandtag som passa från huvudinköparen av Hysuong. :)
Hela Hojen är ett gäng bra killar Som har hjälpt mej när jag hade min lilla bapelsin :)

Ava tja sist jag var in så såg killen som hjälpte mej ut som en fågelholk och jag undra om han gått fel eller bara var sån :näsblod

Eller så köper man sakerna på Roffes/raceway och fixar det själv så slipper man betala hutlösa priser.
Låter ingen annan röra min hoj.

:tummenupp Roffes är min nya idol :) Han har hjälpt mej minst (mest) lika mycket som Örby MC och Bikeport MC (Hudiksvall) i jakten på ett kopplingshandtag, men efter 3 veckor så fick jag äntligen rätt Roffes killar var minst lika glad som jag var i dag :)

Last edited:
Jävla stil, jag föredrar oxå säljare som kommer fram så fort man stiger innanför dörren och följer dig runt i butiken hela tiden. :mad:

där måste jag tyvärr disagree... självklart vill man att nån kommer fram direkt o kollar av läget om man vill ha hjälp osv. men ungefär dit går gränsen. svarar jag tex att tack det är bra jag kollar bara så gör den försäljaren bäst i att avlägsna sig. då tycker jag att han gjort sitt jobb till fullo. 10 av 10 åsnor så att säga.

men man vill ju inte gå omkring i en butik, oavsett vad de säljer(ok nu kan vi ju räkna bort H&M, stadium, kicks o allt vad det heter här) och inte en käft visar sig o frågar om man vill ha hjälp med nåt medans man är där. såvida man inte enbart är där för att fönstershoppa.

men som sagt det räcker med att de kommer o frågar bara om man vill ha hjälp med nåt.

nu ska jag dissa AVAMC lite mer.

Gå in där och man upplever garanterat stället som om inte en käft jobbar där eller är villig att sälja nåt.

Har du väl lyckats etablera kontakt och de inser att du verkligen ska handla nåt dyrt (hoj, utrustning, whatever) då jävlar blir du behandlad bra.

Ska bli kul o se hur min andra service hos dem ser ut.

hoppas ni på ava läser detta o verkligen tar till er kritiken, det är knappast första gången den figurerar på SH.

Servicen har blivit grymt mkt bättre i år , första gången någon hälsade & frågade om man ville ha hjälp . Detta har nog inte hänt dom senast 5 åren jag har varit inne & kollat på grejer .

Någon som vet om dom har öppet imorgon? Var förbi där idag och såg inget anslag om det.

Back