Mc tur till norge

Nej klart du kan va på, i Norge är de tydligen mest 80 vägar och hårda böter så de är nog inga problem :pannkyss

Fyfan va härligt att se att det är många som är sugna att vara med :yoparty Hur många äre som vill vara med om vi utgår från någonstans i dalarna där jag och drysen håller hus? :) vore fett kul om man blev några stycken som drog iväg och hyrde några stugor i Norge. Maten är som sagt rätt dyr men hur mkt äter man på ett par dagar? :rolleyes: det ska inte vara så dyrt att hyra stugor, runt 100 spänn/person har jag hört.
Jag är lätt på, ska bara se till så att inte mor o far vill hänga med xD
ska dessutom se till så att dom betalar en del av alla utgifter :) håller på o sparar som en jaevel för att jag ska ha råd me nån vettig hoj senare i sommar när de är dags för att övningsköra för tung :D

men får väl höras när sommarlovet börjar för att se till en massa grejor...
är det några andra från jkpg eller mer neråt som ska med ? lite segt att åka själv hela vägen till falun :P typ några mil ju...

vart fan tog google earth vägen när man behöver den :gnissla

Testa med Eniro :tummenupp

helt hopplöst... hittade inte falun på google earth, sökte överallt, finns inte med :S så litet är det ju inte... var där med skolan, hade en sorts jippovecka...

kunskapsgården, låter det bekant eller ? :P

*äh va i helvete, hämtar en kartbok för att uppskatta körsträckan

helt hopplöst... hittade inte falun på google earth, sökte överallt, finns inte med :S så litet är det ju inte... var där med skolan, hade en sorts jippovecka...

kunskapsgården, låter det bekant eller ? :P

*äh va i helvete, hämtar en kartbok för att uppskatta körsträckan

Ta eniro! Det funkar perfa för mig! :) Så väljer man hybridkarta så man får både flygbilder och så man kan se vad gatorna heter.

Kunskapsgården? :va iofs har jag bara bott här i....va blir det....5 månader ungefär :)

Ta eniro! Det funkar perfa för mig! :) Så väljer man hybridkarta så man får både flygbilder och så man kan se vad gatorna heter.

Kunskapsgården? :va iofs har jag bara bott här i....va blir det....5 månader ungefär :)

ligger vid lugnet, där ni badar o simmar, om du vet vart det är då :P eller skidbacken ? hopptornet eller vafan det är... asnära där....

har ni inte märkt en massa konstiga 08or o annat folk som kommer o lodar ? :S vi från tyresö var mest lodiga... satt på torget o kolla på den där rostiga gubben med rustning... fett tråkigt
vart bodde du innan då :S ? jag flytta just hit <- för typ 6-7 månader sen... från haninge

vill ju ha en utzoomad bild på hybriden :S funkade inte...

hittade borlänge här, inte så långt ifrån falun ju, men hittar likförbannat inte falun

ingen skola imorrn :D muhahahahah :yoparty

*EDIT, JA NU HITTA JA DE! låg ju precis mellan 2st sidor så de var inklämt...

Last edited:
2738106 GaaAh, orka åka så jävla långt :P fick ju damp när jag åkte ut till stugan och det var ju ändå bara 10 mil :P

Ot: Ingen som har nån koll på om det blir nån 125a träff i sommar? :)
det åkte jag med trasig gasvajer med moppe (ja det är sant, de va på midsommar afton och jag åkte tillbaka från landet för att festa vajern paja efter 2 km..)

Last edited:
Hemlis. :tala-sanning

ghey.gif

Så rolig verkar den väl ändå inte? Ett gäng långa raksträckor följda av U-svängar?

Edit: En bit nedanför berget såg det roligare ut, kanske. I början var det inget vidare.

Den är inte ett dugg kul. Man får möte med lastbilar och sega turistbussar från Tjeckien framför sig. :gnissla

vafan dom kör vi om :D
i med 3ans växel i 110 i övervarva som in i helvete :tummenupp funkar alltid på motorvägen

Haha jo de är sant men gör verkligen en cbr125 110 på 3an? :rolleyes:

Hur som helst så blir jag jävligt glad att de är så många som vill vara med! utgångspunkten måste ju inte heller vara just i falun utan den kan ju vara på et annat lämpligt ställe som ligger skapligt nära norska gränsen, typ sälen eller nåt.

Fatta kul om vi blir runt 10-15 st som drar iväg med små ettriga 125or. vilket ljud! kommer låta som om nån stampat på ett getingbo :D Sen gäller det att hitta stora stugor eller stugor som ligger nära så de kan bli lite riv på kvällen :tuttar

Hur många tror ni vi kan bli tillsist?

Last edited:
Haha jo de är sant men gör verkligen en cbr125 110 på 3an? :rolleyes:

Hur som helst så blir jag jävligt glad att de är så många som vill vara med! utgångspunkten måste ju inte heller vara just i falun utan den kan ju vara på et annat lämpligt ställe som ligger skapligt nära norska gränsen, typ sälen eller nåt.

Fatta kul om vi blir runt 10-15 st som drar iväg med små ettriga 125or. vilket ljud! kommer låta som om nån stampat på ett getingbo :D Sen gäller det att hitta stora stugor eller stugor som ligger nära så de kan bli lite riv på kvällen :tuttar

Hur många tror ni vi kan bli tillsist?

Nää en CBR gör inte 110 på 3an men 4an så klarar den de om man varvar gött:D

VI med 4T får väl släcka ner geting ljudet lite gran också:tuttar

Jag kanske är på vi får se längre fram mot sommaren:)

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard