Mc tur till norge

Nej klart du kan va på, i Norge är de tydligen mest 80 vägar och hårda böter så de är nog inga problem :pannkyss

Fyfan va härligt att se att det är många som är sugna att vara med :yoparty Hur många äre som vill vara med om vi utgår från någonstans i dalarna där jag och drysen håller hus? :) vore fett kul om man blev några stycken som drog iväg och hyrde några stugor i Norge. Maten är som sagt rätt dyr men hur mkt äter man på ett par dagar? :rolleyes: det ska inte vara så dyrt att hyra stugor, runt 100 spänn/person har jag hört.
Jag är lätt på, ska bara se till så att inte mor o far vill hänga med xD
ska dessutom se till så att dom betalar en del av alla utgifter :) håller på o sparar som en jaevel för att jag ska ha råd me nån vettig hoj senare i sommar när de är dags för att övningsköra för tung :D

men får väl höras när sommarlovet börjar för att se till en massa grejor...
är det några andra från jkpg eller mer neråt som ska med ? lite segt att åka själv hela vägen till falun :P typ några mil ju...

vart fan tog google earth vägen när man behöver den :gnissla

Testa med Eniro :tummenupp

helt hopplöst... hittade inte falun på google earth, sökte överallt, finns inte med :S så litet är det ju inte... var där med skolan, hade en sorts jippovecka...

kunskapsgården, låter det bekant eller ? :P

*äh va i helvete, hämtar en kartbok för att uppskatta körsträckan

helt hopplöst... hittade inte falun på google earth, sökte överallt, finns inte med :S så litet är det ju inte... var där med skolan, hade en sorts jippovecka...

kunskapsgården, låter det bekant eller ? :P

*äh va i helvete, hämtar en kartbok för att uppskatta körsträckan

Ta eniro! Det funkar perfa för mig! :) Så väljer man hybridkarta så man får både flygbilder och så man kan se vad gatorna heter.

Kunskapsgården? :va iofs har jag bara bott här i....va blir det....5 månader ungefär :)

Ta eniro! Det funkar perfa för mig! :) Så väljer man hybridkarta så man får både flygbilder och så man kan se vad gatorna heter.

Kunskapsgården? :va iofs har jag bara bott här i....va blir det....5 månader ungefär :)

ligger vid lugnet, där ni badar o simmar, om du vet vart det är då :P eller skidbacken ? hopptornet eller vafan det är... asnära där....

har ni inte märkt en massa konstiga 08or o annat folk som kommer o lodar ? :S vi från tyresö var mest lodiga... satt på torget o kolla på den där rostiga gubben med rustning... fett tråkigt
vart bodde du innan då :S ? jag flytta just hit <- för typ 6-7 månader sen... från haninge

vill ju ha en utzoomad bild på hybriden :S funkade inte...

hittade borlänge här, inte så långt ifrån falun ju, men hittar likförbannat inte falun

ingen skola imorrn :D muhahahahah :yoparty

*EDIT, JA NU HITTA JA DE! låg ju precis mellan 2st sidor så de var inklämt...

Last edited:
2738106 GaaAh, orka åka så jävla långt :P fick ju damp när jag åkte ut till stugan och det var ju ändå bara 10 mil :P

Ot: Ingen som har nån koll på om det blir nån 125a träff i sommar? :)
det åkte jag med trasig gasvajer med moppe (ja det är sant, de va på midsommar afton och jag åkte tillbaka från landet för att festa vajern paja efter 2 km..)

Last edited:
Hemlis. :tala-sanning

ghey.gif

Så rolig verkar den väl ändå inte? Ett gäng långa raksträckor följda av U-svängar?

Edit: En bit nedanför berget såg det roligare ut, kanske. I början var det inget vidare.

Den är inte ett dugg kul. Man får möte med lastbilar och sega turistbussar från Tjeckien framför sig. :gnissla

vafan dom kör vi om :D
i med 3ans växel i 110 i övervarva som in i helvete :tummenupp funkar alltid på motorvägen

Haha jo de är sant men gör verkligen en cbr125 110 på 3an? :rolleyes:

Hur som helst så blir jag jävligt glad att de är så många som vill vara med! utgångspunkten måste ju inte heller vara just i falun utan den kan ju vara på et annat lämpligt ställe som ligger skapligt nära norska gränsen, typ sälen eller nåt.

Fatta kul om vi blir runt 10-15 st som drar iväg med små ettriga 125or. vilket ljud! kommer låta som om nån stampat på ett getingbo :D Sen gäller det att hitta stora stugor eller stugor som ligger nära så de kan bli lite riv på kvällen :tuttar

Hur många tror ni vi kan bli tillsist?

Last edited:
Haha jo de är sant men gör verkligen en cbr125 110 på 3an? :rolleyes:

Hur som helst så blir jag jävligt glad att de är så många som vill vara med! utgångspunkten måste ju inte heller vara just i falun utan den kan ju vara på et annat lämpligt ställe som ligger skapligt nära norska gränsen, typ sälen eller nåt.

Fatta kul om vi blir runt 10-15 st som drar iväg med små ettriga 125or. vilket ljud! kommer låta som om nån stampat på ett getingbo :D Sen gäller det att hitta stora stugor eller stugor som ligger nära så de kan bli lite riv på kvällen :tuttar

Hur många tror ni vi kan bli tillsist?

Nää en CBR gör inte 110 på 3an men 4an så klarar den de om man varvar gött:D

VI med 4T får väl släcka ner geting ljudet lite gran också:tuttar

Jag kanske är på vi får se längre fram mot sommaren:)

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 &#8211; ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph