MC-transport över Sverige?

• Thread starter Thread starter TouchMan65
  • Start date Start date

TouchMan65

Guest
Tja alla!
Funderar på att ev köpa en hoj som INTE står i Skåne. Vill inte själv köra upp och hämta den, då den KAN stå i Norrland eller dess omnejder.
Vet att det finns företag som sysslar med MC-transporter billigt, men kommer inte på några. Bl.a MC-huset anliter detta företag som kör turer Malmö-Stockholm någon dag i veckan.

Det är alltså INTE MC-släp jag talar om, utan åkerier/företag som sysslar med billiga MC-transporter från plats till plats och är bra på detta.

Någon som har några bra ideer vad det finns för några?

Vore tacksam för svar.

TouchMan65 skrev:
Tja alla!
Funderar på att ev köpa en hoj som INTE står i Skåne. Vill inte själv köra upp och hämta den, då den KAN stå i Norrland eller dess omnejder.
Vet att det finns företag som sysslar med MC-transporter billigt, men kommer inte på några. Bl.a MC-huset anliter detta företag som kör turer Malmö-Stockholm någon dag i veckan.

Det är alltså INTE MC-släp jag talar om, utan åkerier/företag som sysslar med billiga MC-transporter från plats till plats och är bra på detta.

Någon som har några bra ideer vad det finns för några?

Vore tacksam för svar.

asch, skit i det o köp min istället.. :tummenupp
http://www.blocket.se/view/4434663.htm?caller=mo_s&l=0&c=1&city=0

http://www.blentarp.mine.nu/zx9r/

.

Gör som jag gjorde, ta tåget upp och kör hojen hem :banana

Tack swappe....har redan haft en Ninja9 - trevlig bekantskap, men för liten för mig. Söker modeller typ Blackbird, ZZR1100, K1200RS, VFR800FI, GTR1000, GTS1000 osv...så vad det blir vet inte ens "HAN" däruppe. :-x

superlight. Hrrrmmmm har redan kört hem några hojar uppifrån vårt fagra land. "Been there, done that"...osv osv. Nu vill jag att Berget ska komma till Mohammed eller så!? :D :tummenupp

@ Crash

Ska göra så, tackar. Fler förslag kanske?

Kollade och sökte på nätet och fann Ekdahls Åkeri. Har dock inte ringt och kollat.

*/ ?>
Back