MC-transport över Sverige?

• Thread starter Thread starter TouchMan65
  • Start date Start date

TouchMan65

Guest
Tja alla!
Funderar på att ev köpa en hoj som INTE står i Skåne. Vill inte själv köra upp och hämta den, då den KAN stå i Norrland eller dess omnejder.
Vet att det finns företag som sysslar med MC-transporter billigt, men kommer inte på några. Bl.a MC-huset anliter detta företag som kör turer Malmö-Stockholm någon dag i veckan.

Det är alltså INTE MC-släp jag talar om, utan åkerier/företag som sysslar med billiga MC-transporter från plats till plats och är bra på detta.

Någon som har några bra ideer vad det finns för några?

Vore tacksam för svar.

TouchMan65 skrev:
Tja alla!
Funderar på att ev köpa en hoj som INTE står i Skåne. Vill inte själv köra upp och hämta den, då den KAN stå i Norrland eller dess omnejder.
Vet att det finns företag som sysslar med MC-transporter billigt, men kommer inte på några. Bl.a MC-huset anliter detta företag som kör turer Malmö-Stockholm någon dag i veckan.

Det är alltså INTE MC-släp jag talar om, utan åkerier/företag som sysslar med billiga MC-transporter från plats till plats och är bra på detta.

Någon som har några bra ideer vad det finns för några?

Vore tacksam för svar.

asch, skit i det o köp min istället.. :tummenupp
http://www.blocket.se/view/4434663.htm?caller=mo_s&l=0&c=1&city=0

http://www.blentarp.mine.nu/zx9r/

.

Gör som jag gjorde, ta tåget upp och kör hojen hem :banana

Tack swappe....har redan haft en Ninja9 - trevlig bekantskap, men för liten för mig. Söker modeller typ Blackbird, ZZR1100, K1200RS, VFR800FI, GTR1000, GTS1000 osv...så vad det blir vet inte ens "HAN" däruppe. :-x

superlight. Hrrrmmmm har redan kört hem några hojar uppifrån vårt fagra land. "Been there, done that"...osv osv. Nu vill jag att Berget ska komma till Mohammed eller så!? :D :tummenupp

@ Crash

Ska göra så, tackar. Fler förslag kanske?

Kollade och sökte på nätet och fann Ekdahls Åkeri. Har dock inte ringt och kollat.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8