Freddy82 skrev:Tror du hon blir bättre av att sitta inne 6mån istället för 1mån?
Ja...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Freddy82 skrev:Tror du hon blir bättre av att sitta inne 6mån istället för 1mån?
Socrates skrev:MC-tjuvarna borde låsas in på säsongsbasis...dvs, de får sitta inne på sommarn när alla har sina hojar ute, sen när vintern kommer kan de få släppas ut då de flesta har stuvat undan sina hojar![]()
Mögel skrev:Men jag kör ju hela året![]()
Socrates skrev:Jag skrev: "de flesta"
Sluta nu slå på mig, våld löser inget på ett forum
Jason skrev:Från Arbetarbladet:
..............
Malin och grannen följde efter kvinnan och hamnade båda i slagsmål med henne. Kvinnan döms nu att betala dem 15 000 kronor var i skadestånd.............
Bra jobbat![]()
FUBAR skrev:1 månads fängelse för att stjäla en hoj och slå och sparka ägaren. Helt sjukt, nästan så man ger fan i att köpa grejer längre, bara ut och sno dom istället.
Pinsamt!!
Rikkard skrev:Hon borde få ett straff som innebär arbete som vägkon vid vägarbeten.
Mögel skrev:
DonDiego skrev:Skiter i hur hon mår...jag bryr mig mer om hur 'vi' mår som inte snor andras saker och/eller misshandlar folk
philsson skrev:väldigt bra!..![]()
Tyvär så vågar man kanske inte göra något mot brotslingar då man riskerar att åka dit på så mycket skit själv.. De va min första tanke när de höll fast brotslingen.
Blå R1 skrev:För helvete, du vill väl för satan inte ha henne utmed vägarna?
Tänk vilka buklor o skit man hade fått på bilen/hojen om hon virrat runt!!
Freddy82 skrev:Hur då? Vad blir skillnaden
Rikkard skrev:Jävlar, tänkte inte på det.. Men om man tänder eld på henne och använder henne som lanterna på någon finlandsfärja?
njelger skrev:Visste inte att man fick fängelse för förbättringens skull. Jag trodde det var ett straff? I så fall kan hon julik gärna sitta 20 år eftersom ingen förbättring förmodligen kommer inträffa.
Mögel skrev:Fem månader... Det är klart det är bättre med längre straff då kanske (kanske) hon tänker efter nästa gång hon ska sno en mc och kanske skiter i det för hon inte vill sitta i finkan!!!
Freddy82 skrev:Jag tror hon hinner tänka den tanken efter 1mån.
Joe Schmoe skrev:Jag tror hon visste att det var fel redan innan hon hjälpte till att sno den här hojen, betyder det att du tycker att hon inte ska in i fängelse alls eftersom hon troligtvis inte kommer ändra på sitt beteende efter 1 månad, 6 månader eller 20 års vistelse ?
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |