* Öppnar visiret när jag får tråkigt, inte när farten är låg nog.. Stängs väldigt snabbt igen när man inser att det gör ont i ögonen om det går i 80-100.. Öppnar sen igen efter nån minut i hopp om förändring
* Testar bakbromsen ofta i tro om att den är avgörande för min överlevnad.. sen använder jag den ALDRIG om det går fortare än 6 km/h
* Sjunger (har varit såhär i 2 säsonger) "I will follow hiiiiiiiiim, follow him whereever heeeee may gooooooooo.." Sen kan jag inte mer och börjar om.. Händer konsekvent när jag är lite rastlös även om tempot är upp.. Ex ofta på rakorna under banåka. Har insett att det är svårare nu när jag börjat åka med öronproppar
* Kollar att vänster skjutspinne är uppfälld.. Hatar när de är utfällda för det ser retard ut, men kollar bara den vänstra, aldrig höger!
* Tankar alltid tokfullt, till "markeringen" och sen så mkt det bara går för att verkligen fylla.. Sen tror jag att jag ska få soppatorsk direkt så fort lampan börjar lysa även om jag VET att jag kommer typ 6 mil på reserven.