MC-teckningar

De som seriöst föredrar japanare framför italienare; ni måste gå på något, något djävligt starkt...

Ferrari2.jpg

Nu har jag uppdaterat alla bilder i början av tråden! Använde ImageShack istället för SH:s verktyg för bättre kvalitet. Alla bilder borde nu vara 1024 pixlar på längsta hållet också :tummenupp

Här kommer Panigalen!

Bifogat

• ducati_1199_panigale_s_by_dsl_fzr-d4rkgy4.jpg
    ducati_1199_panigale_s_by_dsl_fzr-d4rkgy4.jpg
    88.3 KB · Visningar: 29
Last edited:
Här kommer Panigalen!

skanna0001dc.jpg

Snygg!:tummenupp Jag är förresten klar med min bild nu men bilden är så stor inscannad så jag kan inte lägga upp den här... den kommer nog snart!

Kul! Du kan ju alltid skala ner den i Photoshop och ladda upp den på imageshack.us, annars kan du skala ner den direkt i imageshack. Måste registrera dig på sidan men det är bara att skriva in e-post och ett lösenord :)

det står såhär: Sidan på imageshack.us says: 001.bmp - Too big to upload.

kollar på det när jag sätter mig vid den stationära pcn

jag kanske är lite snål med upplösningen, men vill ni ha nån bild i större upplösning kan ni ju alltid fråga mig och kanske ge ett litet bidrag till en "fattig" student ;)

Sparar ju till en R1 :tummenupp

DSC02875.jpgMC-teckning.jpg

Så! nu är bilduppgiften färdig! Kanske inte ett jättebra resultat om man jämför med era bilder:tungan men det är den bästa jag någonsin har gjort! :D

hade lite tråkigt precis så jag började rita lite på en Aston Martin. (på fri hand utan något motiv):hihi
kanske inte blev så bra men men... Och den som säger att Engelsmännen inte kan göra snygga bilar kan ju ta och slänga sig i väggen!:D
DSC02890.jpg

jag vet det var en väldigt mörk bild men det blev så!

Last edited:
hade lite tråkigt precis så jag började rita lite på en Aston Martin. (på fri hand utan något motiv):hihi
kanske inte blev så bra men men... Och den som säger att Engelsmännen inte kan göra snygga bilar kan ju ta och slänga sig i väggen!:D
View attachment 355539

jag vet det var en väldigt mörk bild men det blev så!

Det är ju riktigt bra! Speciellt om du gjort det utan motiv :tummenupp

Nyheter
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...