Wagge
Kiruna?
Ingen försäljare här i lilla Umeå som har hemma sånaEx, jag har 42 i finskor. Och generellt 44 i streetskor. Köpte ett par converse nu i strl 43 som sitter fint. MEN, i sidi har jag 44. Så testa 44. Åk å testa, det är ett måste![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ingen försäljare här i lilla Umeå som har hemma sånaEx, jag har 42 i finskor. Och generellt 44 i streetskor. Köpte ett par converse nu i strl 43 som sitter fint. MEN, i sidi har jag 44. Så testa 44. Åk å testa, det är ett måste![]()

Nu när dollarn börjar bli träpengar så köpte jag ett par Alpinestars smx plus för strax under 1900 kr. Se bara till att de skriver "Gift" på paketet så kan man klara sig ifrån tull och annat
Hade´
Jepp, TCX är f.d. Oxtar.Jag köpte en av deras racing modeller http://www.tcxboots.com/ siter fint, jag är helnöjd! Det är väl före detta Oxstar om jag inte har fel för mig.
Supertech-r 3200.- riktigt nice stövel! en av dom stora fördelarna är att du kan ta ur innerstöveln när du t ex fikar.. Hämta precis ut ett par från rollersmc ruskigt sköna och väldigt smidiga att ta på och av!
har också ett par. supernöjd![]()
Hur verkar det funka med nylontråden som spänning? Jag tycker det verkar som om den kan bli ganska sliten och gå av efter ett tag?Kalas Dojjor har dom själv![]()

Ok, men jag antar att dom borde gå att byta ut? Haft dom länge, sett nått slitage? Andra nackdelar eller fördelar?Man behöver inte ta i så in i vassen varje gång utan kör ett standard läge hela tiden
Man vill ju skydda sina stackars fötter, man har ju bara två att tillgå här i livetStövlar för 3 k och ännu värre!? Hoppsan.
Jag stönade högljutt när jag köpte ett par Prexport för 1500 kr...

|
|
Stor invigning på Sulas MC
Efter att Sulas MC bestämde... |
|
|
Nyheter från Wunderlich
Wunderlich är ett företag i... |
|
|
Stark Future tredubblar omsättningen
Barcelona, Spanien – april ... |
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |