Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hardcore skrev:Gick hos Thule i Sundbyberg för några år sedan. Klart godkända tycker jag. Åkte mycket med en kille (vars namn jag inte kommer ihåg) som var lite kraftig och bar glasögon. Klart sympatisk och metodisk kille som verkade bry sig om eleverna. Priset har väl ändrats en hel del nu kan jag tänka mig så det vet jag inget om.
Hojarna var i skapligt skick.
// Kalle
Hardcore skrev:Gick hos Thule i Sundbyberg för några år sedan. Klart godkända tycker jag. Åkte mycket med en kille (vars namn jag inte kommer ihåg) som var lite kraftig och bar glasögon. Klart sympatisk och metodisk kille som verkade bry sig om eleverna. Priset har väl ändrats en hel del nu kan jag tänka mig så det vet jag inget om.
Hojarna var i skapligt skick.
// Kalle
Virtuos skrev:Jag sitter i samma sits, dvs dags att börja övningsköra. Funderar på att köra hos Slussenstrafikskola, men de är så jäkla dyra och så ha de sin körgård en bra bit från skolan :\.
Jaja, få se hur det blir.
//Danne
tmp skrev:Ett tips när du jämför priset är att kolla upp hur många elever en lärare tar per lektion. Slussen brukade ta en elev åt gången, annars reducerade de priset. Jarla tog två och ibland t.o.m. tre elever på samma pass och behöll ord. pris.
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |