mc shopp i göteborg?

steef6

Ny medlem
Gick med
28 Aug 2006
Hoj
gsxr 750 07
Far ner till göteborg på fredag o stannar där en vecka, har tänk kolla lite efter nått snyggt skinnställ när jag endå e nere i storstan där utbudet kanske e lite större änn här uppe. Så tänkte höra om nån kan tipsa om nån bra affär i närheten av alafors trackten?

Far ner till göteborg på fredag o stannar där en vecka, har tänk kolla lite efter nått snyggt skinnställ när jag endå e nere i storstan där utbudet kanske e lite större änn här uppe. Så tänkte höra om nån kan tipsa om nån bra affär i närheten av alafors trackten?

Superbike
YamahaCenter
Honda
Johans mc
Dessa ligger iofs. i Göteborg/Mölndal

Om du vill slippa åka in till stan, och kommer norrifrån så tycker jag att du ska besöka Sportdepån vid Stig´s Center. Ligger längs E6 på Hisingen

Å andra sidan har du en 5-6 hyfsade affärer i GBG-området:tummenupp

Visst, men är man inte van vid trafiken i Gbg, som är något säregen, kanske det är lättare att hålla sig på rätt sida stan än att köra ca 4 mil till Västra Frölunda eller 3,5 mil till Mölndal?

Hoppas du har guide med dig :D

tack för alla förslag, ska väll ta mig runt på lite afärer någon dag o kolla, får väll slita med mig min morbror som guide då ifall de skulle vara krångligt:) men me gps lite lokalsinne o lugn som en filbunke ska de nog ordna sig:tummenupp

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back