mc shopp i göteborg?

steef6

Ny medlem
Gick med
28 Aug 2006
Hoj
gsxr 750 07
Far ner till göteborg på fredag o stannar där en vecka, har tänk kolla lite efter nått snyggt skinnställ när jag endå e nere i storstan där utbudet kanske e lite större änn här uppe. Så tänkte höra om nån kan tipsa om nån bra affär i närheten av alafors trackten?

Far ner till göteborg på fredag o stannar där en vecka, har tänk kolla lite efter nått snyggt skinnställ när jag endå e nere i storstan där utbudet kanske e lite större änn här uppe. Så tänkte höra om nån kan tipsa om nån bra affär i närheten av alafors trackten?

Superbike
YamahaCenter
Honda
Johans mc
Dessa ligger iofs. i Göteborg/Mölndal

Om du vill slippa åka in till stan, och kommer norrifrån så tycker jag att du ska besöka Sportdepån vid Stig´s Center. Ligger längs E6 på Hisingen

Å andra sidan har du en 5-6 hyfsade affärer i GBG-området:tummenupp

Visst, men är man inte van vid trafiken i Gbg, som är något säregen, kanske det är lättare att hålla sig på rätt sida stan än att köra ca 4 mil till Västra Frölunda eller 3,5 mil till Mölndal?

Hoppas du har guide med dig :D

tack för alla förslag, ska väll ta mig runt på lite afärer någon dag o kolla, får väll slita med mig min morbror som guide då ifall de skulle vara krångligt:) men me gps lite lokalsinne o lugn som en filbunke ska de nog ordna sig:tummenupp

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard