Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maffan skrev:2042503Jag ska resa på MC genom Thailand under vintern.. Alla som vill och kan får hänga på.. När exakt vet jag inte, det beror på vem som ska med osv... Skriv upp intresse så kolla jag igenom i sommar...![]()
1: Maffan
2:
Zilversurfer skrev:2042977Var försiktig, jag har bott där i 2 år och vet hur många som omkommer varje år. Och det beror inte på dig- utan nästan alltid lastbilar, bussar, fulla thailändare på MC/moped. Ska ni hyra i Mc i Thailand? Dom flesta som hyr ut godkänner inte att man lämnar provincen.
Har du frågor som du inte får svar på, PM:a mig, så ska jag hjälpa dig så gott jag kan.
Mvh//ZS
Malmö-motard skrev:2043003Hehe ja, helt ofarligt var det inte. Tog mig typ 2dagar innan första besöket på sjukstugan![]()
Sprit, hojjar och sandaler är en skitkass kombination
![]()
Malmö-motard skrev:2043003Hehe ja, helt ofarligt var det inte. Tog mig typ 2dagar innan första besöket på sjukstugan![]()
Sprit, hojjar och sandaler är en skitkass kombination
![]()
Kuritas skrev:2043108Köra onykter hemma =
Köra onykter på semester =![]()
Jag fattar ingenting!
Malmö-motard skrev:2043171Sjukvården är billig och effektiv i thailand![]()
*Superlight* skrev:2043283Dom bara kapar bort o syr ihop![]()
![]()
R1 racer skrev:2043529
Vat Ankor (tempel) skulle vara pompigt att se live.
Zilversurfer skrev:2043593Anchor Wat, har varit där
(Angkor Wat), vissa stavar det så. Vet inte vilket som är rätt faktiskt.
Fan va gött, jag har massor med frågor.. Jag tänkte köra inlandet,, kolla ruiner och andra historiska platser.. Ingen supa och pöka resa med andra ord.. Jag tänkte mig få något annat ur denna resa än svamp på snorren och skrumplever..Zilversurfer skrev:2042977Var försiktig, jag har bott där i 2 år och vet hur många som omkommer varje år. Och det beror inte på dig- utan nästan alltid lastbilar, bussar, fulla thailändare på MC/moped. Ska ni hyra i Mc i Thailand? Dom flesta som hyr ut godkänner inte att man lämnar provincen.
Har du frågor som du inte får svar på, PM:a mig, så ska jag hjälpa dig så gott jag kan.
Mvh//ZS
R1 racer skrev:2043731
Vill dit![]()
Fan va gött,, men du, jag ska inte köra i städerna,, ska ut i djungeln och kolla kultur faktiskt... Ska du dit själv?BrInK skrev:2043449Ja ska dit 3-4 veckor över jul o nyår men köra hoj i den trafiken där nere vägrar jag fan. bara det med vänster trafik e fan helt galet....
R1 racer skrev:2043731He he sorry jag stava tydligen Ankor,sådana har vi i parken![]()
Jädra gottegris!
Det är väl en riktigt imponerande upplevelse skulle jag tro eller?
Dess gigantiska storlek och träd,rötter osv som växer över bygget![]()
Längesen du var där?
Semestra?
Hur är där att resa,ta sej runt osv?
Vill dit![]()
Maffan skrev:2048519Fan va gött, jag har massor med frågor.. Jag tänkte köra inlandet,, kolla ruiner och andra historiska platser.. ..
Zilversurfer skrev:2048540
Var i Thailand? Du kan köra överallt, men håll dig borta från Burmesiska gränsen.Har själv varit i Burma, men du måste ha med dig en Burmes- Annars kan det gå illa.
Sen är det olika Monsuner beroende på vilken del av Thailand du beffiner dig. Södra Thailand skall du åka Nov-Mars. Norra Thailand Juni-Sept. Du vill inte hamna i monsunregn med mc, det lovar jag- regnar lätt 1000 mm på 1 dag!!!!
Maffan skrev:2048799Jag vet faktiskt inte. Du kan ju skriva en utförlig reseplan om du har koll på bra icke turist ställen.. Pallar inte med feta rosa europeer när man e i asien.. Jag ska åka ca en eller två veckor innan jul och vara där fem eller sex veckor är det tänkt..
Zilversurfer skrev:2048851Utförlig resplan? Jag bedriver ingen resebyrå. Men åker du över Dec-Januari så kan du dra en linje vid Ranong och hålla Er nedanför, ner mot Songkhla, Hat Yai på öst kusten. Åk inte för mycket söderut, som du kanske vet är det mycket oroligheter nere vid Narathiwat.
Jag är kass på den typen av reseplan som du vill ha, fråga mig om dyksajter istället, så kan jag lägga upp en underbar vecka.
Zilversurfer skrev:2048851Utförlig resplan? Jag bedriver ingen resebyrå. Men åker du över Dec-Januari så kan du dra en linje vid Ranong och hålla Er nedanför, ner mot Songkhla, Hat Yai på öst kusten. Åk inte för mycket söderut, som du kanske vet är det mycket oroligheter nere vid Narathiwat.
Jag är kass på den typen av reseplan som du vill ha, fråga mig om dyksajter istället, så kan jag lägga upp en underbar vecka.
Malmö-motard skrev:2048888Vilka dyksites tänker du på? Similan Islands var löjligt nice... Vet du fler ställen som är lika bra?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |