Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det e väll bah å dra på sig bikinin
Dunder, vad rart av dig!
Men jag klär inte i bikini... så jag tror jag letar vidare efter en firma. =)
Dunder, vad rart av dig!
Men jag klär inte i bikini... så jag tror jag letar vidare efter en firma. =)
Orkar man inte tvätta hojen själv hur ska man då orka med allt annat med hojen?
Ska nån smörja kedjan åt dig också?![]()
Orkar man inte tvätta hojen själv hur ska man då orka med allt annat med hojen?
Ska nån smörja kedjan åt dig också?![]()
Det handlar inte om att orka, inte heller om att kunna. Jag är helt enkelt ointresserad av allt annat än att köra lite. Jag lämnar in hojen när nåt behöver fixas, tvätt, service, byta däck. Jag lägger mig hellre i solen två timmar, medans nån annan får betalt för att dona med hojen, winwin.
Och så tror jag att det är väldigt bra att jag låter bli att smörja kedjan. Du får själv lista ut varför.![]()
MKT text...............
Det handlar inte om att orka, inte heller om att kunna. Jag är helt enkelt ointresserad av allt annat än att köra lite. Jag lämnar in hojen när nåt behöver fixas, tvätt, service, byta däck. Jag lägger mig hellre i solen två timmar, medans nån annan får betalt för att dona med hojen, winwin.
Och så tror jag att det är väldigt bra att jag låter bli att smörja kedjan. Du får själv lista ut varför.![]()
Googlat nåt?
http://www.autoyachtfinish.com/behandlingar.html
Står att dom fixar hoj också.
"Den tvätt vi genomgick här hos MC-
Bolaget kostar ungefär 650 kronor och om vi velat lämna in motorcykeln
på rekonditionering hade priset blivit ungefär det dubbla"
- http://www.mcnytt.se/content/index.php?id=926
Så gissar jag att de flesta rekondfirmor fixar det - finns ju ditec snubben på vallhallavägen som brukar fixa porshe ferrari och andra finbilar (och min audi då också givetvis) som säkert kan göra ett bra jobb.
Va? Men typ köra är ju det enda som är meningsfullt, resten är liksom... ointressant.Hm.. Hur kan man vara intresserad av att endast köra hojen och helt ointresserad av allt annat kring hojen det förstår jag inte...![]()
Hehe, och det är det enda tekniska jag vet om min hoj, att den har rem. Så jag är dig evigt tacksam att du gav mig chansen att briljera med den enda kunskap jag har!Jo jag vet att du har rem men såg inte förens nu vad du har för hoj hehe
Thanks!
Klart jag googlat, står i TS! Men autoyachts hemsida svarade inte när jag kollade så jag trodde att de lagt ner. MC-bolaget ligger i förorten, dom räknas inte! =)
Jo, klart vanliga rekond kan tvätta den, men jag har nog läst för många skräckisar på SH om folk som fått tillbaka hojarna mindre funktionsdugliga efter tvätt, så jag vill hellre gå på rekommendation.
Va? Men typ köra är ju det enda som är meningsfullt, resten är liksom... ointressant.
Hehe, och det är det enda tekniska jag vet om min hoj, att den har rem. Så jag är dig evigt tacksam att du gav mig chansen att briljera med den enda kunskap jag har!![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |