markis av magi
STEGEN
Hehe har ni märkt att mc priserna på blocket/ sporthoj + dylikt stigit sen 2 veckor tillbaka. Alla ni som sålde i november med förlust, sånt är livet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Handlar göteborgare så mycket porr?Jag sålde min zx10:a -04 (3700 mil, behövde lite service, nya däck samt en packbox) för 50 000:- i September. Kunde säkert fått mer för den men orka, jag har råd att köpa nyare hoj till våren ändå.
Jag sålde min zx10:a -04 (3700 mil, behövde lite service, nya däck samt en packbox) för 50 000:- i September. Kunde säkert fått mer för den men orka, jag har råd att köpa nyare hoj till våren ändå.
Handlar göteborgare så mycket porr?
Förbannat, du skulle pm:at mig så hade jag gett di 43000
Edit: 53000 FÖRSTÅS
Jag fick in min Aprilia såld i höstas för 95 eller vad jag ville ha. Men det var bara bra, ska köra på gata istället i år!!! Jippi... var sååå länge sen nu!
Så TACK för att ingen köpte min mullermaskin!! Ska representera twinnar hårt. heheh!
Är det någon speciell hoj du hittat som stigit i pris ?
Hehe, jodå! Det var jag.. det var därför ja nicka lite ... du stod med kund så jag sket i att stanna. Det var den som stod på Audi japp.Rätt val!![]()
Åkte du förbi Autoforum idag förresten, tyckte jag kände igen typen i den blå faranMen det var väl inte den som stod i hallen i Södertälje, eller?
//Johan
Hehe, jodå! Det var jag.. det var därför ja nicka lite ... du stod med kund så jag sket i att stanna. Det var den som stod på Audi japp.Fantastisk bil... =)
man får gratulera! Va ska dom kosta då ??
18000-25000kr.
bara för att priserna på Bloicket gått upp så säger det ingenting om vad dom får när dom väl är sålda. Fortfarande en enorm skillnad mellan begärt pris och sålt pris både bland bilar o hojar.
Jag tycker inte jag begär allt för mycket för min hoj men det är ju stendött, iof så engagerar jag mig ju inte så mycket heller...
http://www.blocket.se/vi/13791489.htm?ca=11_s
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Stabilt läge på Gotland Ring!