MC Priser up??

Gick med
4 May 2007
Hoj
R1-05 nu såld :(
Hehe har ni märkt att mc priserna på blocket/ sporthoj + dylikt stigit sen 2 veckor tillbaka. Alla ni som sålde i november med förlust, sånt är livet!

Jag sålde min zx10:a -04 (3700 mil, behövde lite service, nya däck samt en packbox) för 50 000:- i September. Kunde säkert fått mer för den men orka, jag har råd att köpa nyare hoj till våren ändå :FU.

Jag sålde min zx10:a -04 (3700 mil, behövde lite service, nya däck samt en packbox) för 50 000:- i September. Kunde säkert fått mer för den men orka, jag har råd att köpa nyare hoj till våren ändå :FU.
Handlar göteborgare så mycket porr?

Förbannat, du skulle pm:at mig så hade jag gett di 43000:D

Edit: 53000 FÖRSTÅS

Näe, det är bara det att dom som begär för mycket har sina hojar kvar till försäljning mitt i vintern....

Dom som hade vettiga priser har redan bytt ägare...

Jag fick in min Aprilia såld i höstas för 95 eller vad jag ville ha. Men det var bara bra, ska köra på gata istället i år!!! Jippi... var sååå länge sen nu! :)

Så TACK för att ingen köpte min mullermaskin!! Ska representera twinnar hårt. heheh!

Jag fick in min Aprilia såld i höstas för 95 eller vad jag ville ha. Men det var bara bra, ska köra på gata istället i år!!! Jippi... var sååå länge sen nu! :)

Så TACK för att ingen köpte min mullermaskin!! Ska representera twinnar hårt. heheh!

Rätt val! :tummenupp

Åkte du förbi Autoforum idag förresten, tyckte jag kände igen typen i den blå faran :D Men det var väl inte den som stod i hallen i Södertälje, eller?

//Johan

Last edited:
Rätt val! :tummenupp

Åkte du förbi Autoforum idag förresten, tyckte jag kände igen typen i den blå faran :D Men det var väl inte den som stod i hallen i Södertälje, eller?

//Johan
Hehe, jodå! Det var jag.. det var därför ja nicka lite ... du stod med kund så jag sket i att stanna. Det var den som stod på Audi japp. :) Fantastisk bil... =)

Hehe, jodå! Det var jag.. det var därför ja nicka lite ... du stod med kund så jag sket i att stanna. Det var den som stod på Audi japp. :) Fantastisk bil... =)

Ja det är en jäkla fin maskin i den där, man kan ju nästan tro att det är nån Scania som kommer rullande! :näsblod man får gratulera! :tummenupp

bara för att priserna på Bloicket gått upp så säger det ingenting om vad dom får när dom väl är sålda. Fortfarande en enorm skillnad mellan begärt pris och sålt pris både bland bilar o hojar.

bara för att priserna på Bloicket gått upp så säger det ingenting om vad dom får när dom väl är sålda. Fortfarande en enorm skillnad mellan begärt pris och sålt pris både bland bilar o hojar.

Men har man höjt och får hojen såld så kan man ju ha en viss prutmån och fortfarande få ut så man blir nöjd! Då jag köpte min första båge i november för 1 år sen så grät nästan säljaren över mitt bud men sålde ändå trots att han hade ett underpris och jag bjöd sex tusen mindre! Nu när man börjar ana ljuset i tunneln så skiftas snart makten från köpare till säljare!

No offense men det där med att hota att den blir dyrare längre fram tycker jag är onödig information. Jag blir snarare anti än får bråttom när nån skriver så. Såklart är priserna högre före och under säsongen än under vintern men det vet ju alla.

Jag tycker inte jag begär allt för mycket för min hoj men det är ju stendött, iof så engagerar jag mig ju inte så mycket heller...

http://www.blocket.se/vi/13791489.htm?ca=11_s

Nyheter
Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...