MC Priser up??

No offense men det där med att hota att den blir dyrare längre fram tycker jag är onödig information. Jag blir snarare anti än får bråttom när nån skriver så. Såklart är priserna högre före och under säsongen än under vintern men det vet ju alla.

Ja det kanske är lite dumt, framförallt när jag inte kommer att spackla den själv så priset kommer förmodligen inte bli dyrare:tungan :tungan

Var det inte någon disskusion om att oreggade hojar inte går att regga in efter nyår vilket kan vara negativt för din om den faller under den kategorin! Annars tycker jag priset är riktigt hyggligt!

Tyvärr så har jag inga lysen eller nåt sånt som behövs för att regga den, annars så hade jag nog behållt den för att kunna åka lite gata -08 också !

Last edited:
Begärt pris och försäljningspris är två helt olika saker. Vad hojarna verkligen säljs för vet vi ju inte. Såg någon som begärde 95.000:- för en GSXR 1000 -05, i bra skick som gått 500mil. Dock så får man ju en NY -07 för 105.000:-.

I detta fallet kan man ju vara ganska säker på att den inte kommer säljas för något ens i närheten av 95. Men när den nu blir såld så får vi ju inte veta vad den gick för. Så det e ju ganska svårt att se om priserna verkligen stigit eller sjunkit.

Fan vad det är lurigt det här. Jag tycker inte själv jag ligger så illa i pris, ändå har jag kvar hojen, alltså är jag för dyr?
Det trillar in ett bud då och då om "35.000, hämtar diReCkt!". Det kan ju vara så gott och väl men inte är jag desperat heller. Internetannonsers stora fördel är ju att man kan buda utan att säljaren ser hur mycket man skäms:)
Kompisen får väl låna min hoj om den inte blir såld och köra när jag inte kan, svårare är det inte, eller?

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!