Mc polis???

Äh, Budhoj körde man ju hela vintern. Kommer ihåg snöstormen vintern 01/02... Det var fint på förmiddan med bara några minusgrader, sen kom blasksnönn och det blev en isgata med slask över och hårda vindar. Jevvligt bra vindfång i lådan på de där hoyarna...

Det var bara 2 bud som körde dagen ut. jag la av efter 14 på eftermiddan. Då hade Jag varit på väg in under en lastbil och så hade jag drivit i sidled på E4 norra ett tag. Det var grejjer det!

Håller med! :tummenupp
De e inte så farligt läskigt som en del tror, bara man kör med rätt hoj/däck/kläder. Men polisens hoj på bilden kanske är i tyngsta laget när det är riktig vinter...

Men som sagt...vissa dagar är elaka mot en. :huvet

Äh, Budhoj körde man ju hela vintern. Kommer ihåg snöstormen vintern 01/02... Det var fint på förmiddan med bara några minusgrader, sen kom blasksnönn och det blev en isgata med slask över och hårda vindar. Jevvligt bra vindfång i lådan på de där hoyarna...

Det var bara 2 bud som körde dagen ut. jag la av efter 14 på eftermiddan. Då hade Jag varit på väg in under en lastbil och så hade jag drivit i sidled på E4 norra ett tag. Det var grejjer det!

1 November 2006 var ingen lek i sthlm häller, undrar om buden körde då med?

1 November 2006 var ingen lek i sthlm häller, undrar om buden körde då med?

Just det. Det var då alla lämnade bilarna på vägarna och gick hem. Hämtade ett gammalt mc-bud då med långfordentm som satt insnöad i haninge.

Då måste det ha varit ett helsike att köra bud. Jag fick "improvisera" mig fram genom div parker med långforden för det stog bilar överallt.

bara jag som tycker det liknar mc-polisen som hänger här ?

(kanske nån redan taggit upp :P)

Såxat från artikeln: "2009-01-03 16:39 SKÅNE"

Kan vara kallt även i Skåne 3 Januari.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...