Mc polis???

Äh, Budhoj körde man ju hela vintern. Kommer ihåg snöstormen vintern 01/02... Det var fint på förmiddan med bara några minusgrader, sen kom blasksnönn och det blev en isgata med slask över och hårda vindar. Jevvligt bra vindfång i lådan på de där hoyarna...

Det var bara 2 bud som körde dagen ut. jag la av efter 14 på eftermiddan. Då hade Jag varit på väg in under en lastbil och så hade jag drivit i sidled på E4 norra ett tag. Det var grejjer det!

Håller med! :tummenupp
De e inte så farligt läskigt som en del tror, bara man kör med rätt hoj/däck/kläder. Men polisens hoj på bilden kanske är i tyngsta laget när det är riktig vinter...

Men som sagt...vissa dagar är elaka mot en. :huvet

Äh, Budhoj körde man ju hela vintern. Kommer ihåg snöstormen vintern 01/02... Det var fint på förmiddan med bara några minusgrader, sen kom blasksnönn och det blev en isgata med slask över och hårda vindar. Jevvligt bra vindfång i lådan på de där hoyarna...

Det var bara 2 bud som körde dagen ut. jag la av efter 14 på eftermiddan. Då hade Jag varit på väg in under en lastbil och så hade jag drivit i sidled på E4 norra ett tag. Det var grejjer det!

1 November 2006 var ingen lek i sthlm häller, undrar om buden körde då med?

1 November 2006 var ingen lek i sthlm häller, undrar om buden körde då med?

Just det. Det var då alla lämnade bilarna på vägarna och gick hem. Hämtade ett gammalt mc-bud då med långfordentm som satt insnöad i haninge.

Då måste det ha varit ett helsike att köra bud. Jag fick "improvisera" mig fram genom div parker med långforden för det stog bilar överallt.

bara jag som tycker det liknar mc-polisen som hänger här ?

(kanske nån redan taggit upp :P)

Såxat från artikeln: "2009-01-03 16:39 SKÅNE"

Kan vara kallt även i Skåne 3 Januari.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back