MC polis med turban?

• Thread starter Thread starter KGK
  • Start date Start date
ah17 skrev:
Du skulle kanske funderat på konsekvenser som dessa lite tidigare....

Vem stoppade en krona i ah-lizern?

"korthuset faller samman"
"det multikulturela experimentets konsekvenser blir tydliga"
"vänta bara tills du blir berikad"

...jag börjar snart tro att du är en sån där liten docka som man trycker på magen för att få den att prata.

Edit: Hinner det gå en minut innan ah:s egna små knähundar, gnagaren eller fröken ukinawa dyker upp å bjäbbar?

korvgubbe skrev:

...jag börjar snart tro att du är en sån där liten docka som man trycker på magen för att få den att prata.

"Som man bäddar får man ligga" är ett passande ordspråk. Jag förstår att du reagerar som du göra. Obehagliga sanningar är ofta svårsmälta och kräver tid att bearbeta. Att du reagerar som du gör är fullt normalt. Ett naturligt steg i processen. Tala med din förmyndare efter eftermiddagsronden....

korvgubbe skrev:

Edit: Hinner det gå en minut innan ah:s egna små knähundar, gnagaren eller fröken ukinawa dyker upp å bjäbbar?

Jupp nattmössa på o pladdra. :hihi

Skulle vilja se bilden när en polis iklädd burka står inför en klass med 15 åriga moppefuckon och predikar om att trimmning är förbjudet.
Snart kör väl polisen runt i kebabtrimmade BMW:s med feta kjolpaket också.

korvgubbe skrev:

Kan du inte försöka förnya dig lite i dina otroligt tråkiga inlägg? Försök var en smula mer kreativ, inte för att värdet i dina inlägg ökar (det aldrig kommer att hända) utan för att man åtminstone ska orka läsa skiten.

Maxxi skrev:
Skulle vilja se bilden när en polis iklädd burka står inför en klass med 15 åriga moppefuckon och predikar om att trimmning är förbjudet.

Tror de håller käft när hennes talibanpolare går runt och piskar dem till lydnad. :fakta

På tiden att ungarna lär sig lite hyfs, med eller utan taliban-poliser.

Valen skrev:
Kan du inte försöka förnya dig lite i dina otroligt tråkiga inlägg? Försök var en smula mer kreativ, inte för att värdet i dina inlägg ökar (det aldrig kommer att hända) utan för att man åtminstone ska orka läsa skiten.

Det kom ju från rätt käft. Du har ju inte lyckats producera ett skit någonsin i någon diskussion.

Sen att ah gått och blivit som en repad gammal skiva är ju inte mitt fel...

Rätt käft, rätt käft, rätt käft! :yoparty

Det är ta mig tusan högstadiehetsig stämning här nu. :banana

Markus skrev:
Det är ta mig tusan högstadiehetsig stämning här nu. :banana

Japp, för du är fortfarande hänvisad till att titta på när de andra barnen dansar på skoldiscot och ingen av flickorna låter dig få chans på dem eller ännu mindre pussa dem.

Last edited:
korvgubbe skrev:
Det kom ju från rätt käft. Du har ju inte lyckats producera ett skit någonsin i någon diskussion.

Såja, lugna ner sig nu, lilla gubben. Ta ett glas saft, gråt ut en skvätt hos dingo & kom igen med nya tag. Allt kretsar inte runt det här forumet trots att man lätt kan tro att hela ditt liv är styrt efter det.

Detta är Sverige, inte nåt jävla getknullarland i Mellanöstern. Här ska snutar se ut som snutar, inte bönrullare!

Fans av dylika huvudbonader bör söka polistjänst i ovan nämnda område istället.

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025