mc olyckor idag

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
2 st har idag varit med om olyckor idag.

Dessa personer får själva träda fram & berätta när dom kan & vill

// Henke

Last edited:
Vilka 2 kan väl vara ok att skriva?

Jo, det har du kanske rätt i

Den i rondellen vid hotell horisont/mamlöleden är Damoon aka. D-Dawg
Han får själv berätta mer när han kan & orkar

Den andra får själv berätta eller ej om han vill, då det var en mindre avåkning.
tog sig hem självmant, men kom upp på sjukan för att kolla sin nacke, då jag var där & hälsade på Damoon

ingen bra säsong för oss i NV skåne :(

Last edited:
Ja, jag får önska god tillfriskning till de båda olycksfåglarna.

De såg ut att vara vid gott mod där de låg i rummen bredvid varandra på akuten. :nurse

Har precis kommit hem från akuten, har fått tillstånd att lägga upp bilder på dom i sjuksängen!
Håller tummarna för dom att allt ska bli bra!!

Last edited:
Kom också precis hem från sjukstugan, humöret var det defintivt inget fel på :tummenupp

Kunde gått mycket värre med tanke på omständighterna, vi får väl antagligen en hint om statusläget imorgon om Demon kommer hem.

Har precis kommit hem från akuten, har fått tillstånd att lägga upp bilder på dom i sjuksängen!
Håller tummarna för dom att allt ska bli bra!!
Att den ena var D-Dawg kunde man räkna u när man såg biden i HD men vem var den andre? Om dom nu gett sitt tillstånd att lägga ut foton så är det väl okej att berätta?

Hörde om D-Dawgs olycka i Radio Malmöhus på vägen upp, kände direkt på mig att det var nån som skulle vara på TT. Inte kul att få rätt.

Krya på er killar.

Jag kom in i stan omkörd av Krickan, BT mfl. o önskade man vait med, men den glädjen kom det sardiner på... :( Skönt att det inte gick värre!

Krya på er boys!

Krya på er nu grabbar d-dawg och den andre olyckliga..
håller med ww, riktig hemsk sommar här i skåne med alla olyckor..

kör lungt fort o försiktigt

Att den ena var D-Dawg kunde man räkna u när man såg biden i HD men vem var den andre? Om dom nu gett sitt tillstånd att lägga ut foton så är det väl okej att berätta?

Hörde om D-Dawgs olycka i Radio Malmöhus på vägen upp, kände direkt på mig att det var nån som skulle vara på TT. Inte kul att få rätt.

Krya på er killar.

Jo det kan jag göra men det det känns lite fel att lägga ut ett foto från sjuksängen tycker jag!

Den andre träder vel snart fram för han fick säkert komma hem igår kväll eller i dag så kan han kan skälv berätta vad som hände:)

Jag kom in i stan omkörd av Krickan, BT mfl. o önskade man vait med, men den glädjen kom det sardiner på... :( Skönt att det inte gick värre!

Krya på er boys!

Vart då:va

Last edited:
Back