mc olyckor idag

Precis vid avfarten Ättekulla... In mot stan. Undrar om Olds.. låg först, du kom lite senare o BT sist... Trodde inte det var ni för de gick så lugnt o fint... :D

Svart (diskret) SAAB 900... :yoparty

Jag ska vara glad att jag såg ljusen på bilarna! jag hade precis kört igenon en svärm kammakasimygg!

Jag ska vara glad att jag såg ljusen på bilarna! jag hade precis kört igenon en svärm kammakasimygg!

När jag passerade skogen vid Barsebäck tror jag det var 2-3 i sekunden som la inälvorna på framrutan.... Men jag hade ju torkare o spolarvätska... :D

Tjenis grabbar. Kul att så många kom och hälsade på speciellt du WW :)
Mår hyffsat bra nu med en spricka i sjunde nack-kotan och fem stygn ovanför ögonbrynet samt massa blåmärken och diverse smällar på vänster sida om kroppen. Nu blir dé vinter meck känns dé som då jag hörde att dé va mestadels fronten på hojen som é skrot.
Aja....va försiktiga när ni införskaffat er nytt däck men dé é väl bara jag som klantar mig så :huvet

Jo det kan jag göra men det det känns lite fel att lägga ut ett foto från sjuksängen tycker jag!

Äh lägg upp bilderna...eller skicka de om dé känns fel. :)

Last edited:
Tjenis grabbar. Kul att så många kom och hälsade på speciellt du WW :)
Mår hyffsat bra nu med en spricka i sjunde nack-kotan och fem stygn ovanför ögonbrynet samt massa blåmärken och diverse smällar på vänster sida om kroppen. Nu blir dé vinter meck känns dé som då jag hörde att dé va mestadels fronten på hojen som é skrot.
Aja....va försiktiga när ni införskaffat er nytt däck men dé é väl bara jag som klantar mig så :huvet

Äh lägg upp bilderna...eller skicka de om dé känns fel. :)

Gott å höra, Rogge sa att du blir "Mr Stiffneck" i 8 veckor? När får du hem bågen?

Gott att höra att du är vid gott mod D-Dawg och skönt att höra att det inte gick värre.

Kan inte deppa ju...så fort jag é på benen igen så fixar jag hyndan och införskaffar mig en annan :)

gott att höra. Bara att bita ihop och komma igen.
Hojen går ju som sagt alltid att fixa det är lite värre med kroppen men har ju klarat sig bra.

Fan pojkar, ta det lite piano på turerna.. Känner bara någon av er men det är förbannat otäckt att läsa/höra om dessa olyckor..
Skönt att det verkar ha gått "hyfsat" denna gång..

Krya på dig, D-Dawg.. :tummenupp

Inga trevliga nyheter man läser efter en vecka i danmark

Fan D-DAWG nu får du skärpa dig ! Mina nerver pallar inte mer:gnissla
Skönt att höra att du "endast" blev stiffnecked på kuppen...
Då blir det kanske ny båge nu då?
Sköt om dig...
Zion & tGr

Ps: Krya på dig du den andre sommanfanintefårredapåvemdete!?

Inga trevliga nyheter man läser efter en vecka i danmark

Fan D-DAWG nu får du skärpa dig ! Mina nerver pallar inte mer:gnissla
Skönt att höra att du "endast" blev stiffnecked på kuppen...
Då blir det kanske ny båge nu då?
Sköt om dig...
Zion & tGr

Ps: Krya på dig du den andre sommanfanintefårredapåvemdete!?

Ja du...vilken sommar..bästa och sämsta hittills kan jag säga för min del hehe. Jo förhoppningsvis ska jag försöka hitta en fin fireblade 1000 till nästa år :)

PS. Fick tillstånd om att berätta vem den andre var som körde av vägen. Roger på MT-03. Bild får läggas upp Krickan/Rodin ;)

Last edited:
Skönt att höra ni är på benen iaf!
Behöver ni shälp o skruva så mess... Går de så går de :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman